Sairaalakassi

Katselin vähän tämän viikon säätä ja taidanpa pistää vauvan kotiintulovaatteet uusiksi tai ainakin lisään jotain.
Pakkasin vaatteet silloin, kun oli vielä kuumat kelit, mutta jos vauva tällä viikolla syntyy niin on liian vähän vaatetta näille säille :)

Voisin noita omiakin tavaroita pakkailla vähän valmiiksi, ihan vain varmuuden vuoksi.. :grin
 
Joo, täälläkkää oo, ku alle +10°c vissiin koko viikko. :eek: ja voihan ne olla varuilta, ei vaan laita päälle jos sattuuki olemaan lämmin keli :)

Sent from my SM-C105 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä pakkasin sairaalakassia muutamana päivänä vähän siinä muiden touhujen sivussa ja nyt täällä sairaalassa ollessa ihmettelen et mitähän oikein oon ajatellut :D Mulla on kassillinen tavaraa mitä en tarvi ja kaikkea käytännöllistä puuttuu.. Noh, eipä täällä onneksi montaa pakollista juttua tarvi. Hammasharja ja tahna kun on niin pääsee pitkälle :)
 
Mulla olis tarvinnut olla itselle vaatteita lisää.. Ja evästä mies haki kanssa.
 
Mä sain eilen ostettua tärkeimmät sairaalakassiin, eli 10 pillimehua, 2 levyä suklaata ja karkkipussi :p Mutta vielä ei nekään ole pakattu ja ehkä sitä voisi muutakin alkaa kohta miettimään, että mitä sinne laittaa :)
 
Tää potilashotelli toi vähän haastetta tohon pakkaamiseen kun ois tarvinnut enemmän vaatetta itselle ja vauvan oon pitänyt kuitenkin pääosin sairaalan vaatteissa niin se taas ei ois tarvinnut niin paljoa vaatetta mukaan.. Mies ja pari kaveria toi tullessaan onneksi paljon vichyä kun tää hillitön imetysjano iskikin jo niin nyt ei tarvi jokaista vesimukillista hakea vessan hanasta!
 
Meillä oli kyllä sairaalakassi hienosti pakattuna, tytteli olikin vaan sen verran pieni, että meinasi hukkua niihin vaatteisiin :) kannattaa varautua hyvin sanoisin.

Sent from my GT-P7300 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top