RV, LA, monesko lapsi, synnytyssairaala ja olotilaketju :)

Moi Mulla LA 23.12. Viikkoja nyt 9+2, olen aivan tajuttoman väsynyt kokoajan, voisin vain nukkua. Itseasiassa nukun varmaan n. puolet vuorokaudesta tällä hetkellä. Pahoinvointia on vielä ei enään niin pahaa kun muutama viikko sitten
 
LA 30.12. (vaan voihan syntyä tietty etuajassa tai olla yliaikainen), rv 8+5. Eka lapsi, synnytys KYS. Olo on ollu ihan hyvä, pahoinvointiakaan ei paljon ole ollut mutta ruokahalu kasvanut hirmusesti. :) jännittää vähän tää odotus, kaikki menee kuitenkin omalla painollaan niin mikäs hätä tässä odottaessa.
 
RV 11+2, laskettu aika 22.12.2014. Ensimmäinen lapsi tulossa ja toiveena synnyttää Kätilöopistolla. Fiilikset vähän oudot, kaikki raskausoireet on yhtäkkiä kadonnut ja olo on niin normaali että välillä miettii olenko raskaana ollenkaan. Vuoden verran yritettiin ja lapsi on todella toivottu. Odotan superinnoissani ensi viikon ultraa niin pääsee vihdoin näkemään minkälainen kaveri siellä mahassa on ja koko homma alkaa varmaan tuntua todellisemmalta :)
 
LA 28.12(ainaki tällähetkellä,varmistuu 13.6 ultrassa)neljäs lapsi tulossa ja aikeena ois päästä NKL jos vain suinkin sinne pääsee,varana on KOS (Kätilöopisto)....oksentelu jatkuu vieläkin ja taukoamatta RV 10+3..tipassa sairaalassa vähän väliä..
 
Jolianna: mulle sanottiin eilen neuvolassa, että naistenklinikalle ei oikein pääse ellei oikeesti oo ns. Niiden asiakaskuntaa, eli joku hankala raskaus tms.. Sen niiden remontin vuoksi!
 
Raskausviikko 10+4 ja laskettu 30.12.
Nyt hyvä ja pelottavan normaali olo. Mulla ei oo ollu lainkaan pahoinvointia mutta väsymystä tosi pahasti rv 6-9. Olin pari saikkupäivääkin väsymyksestä. Rinnat arat, finnejä rintakehässä ja otsassa. Alussa oli monta viikkoa niin, että joka päivä sattui repivästi muutamia kertoja päivässä alavatsaan ja verenvuotoa paristi viikossa. Kerran "kunnollakin". Nyt vain satunnaista jomotusta alavatsalla. Aluksi seksi sattui ja verenvuoto säikytti, mutta nyt taas ihanaa! Synnytän TAYS:issa. Nt-ultra terveystalolla 16.6. Tulispa jo!
 
Siis en tykkää kivuista ja vuodoista, mutta siitä kun nyt on ihanaa ja ultrakin tulossa :)
 
Takaisin
Top