RV, LA, monesko lapsi, synnytyssairaala ja olotilaketju :)

Mä liityn joukkoon..:) mulla on rv 4+2, la 14.12. Ensimmäinen lapsi tulossa ja neljännestä yrityskierrosta tärppäsi.
Todella vaikea uskoa, että raskaana tässä ollaan kun ainoat todisteet on kaksi positiivista raskaustestiä :D Mitään oireita ei vielä ole muuta kun rinnat vähän aristaa. Iski melkoinen flunssa päälle viikonloppuna ja heti sai olla googlaamassa, että mitäs lääkkeitä sitä saakaan ottaa. Neuvolan sain toukokuun puoleen väliin ja hirmu pitkältä tuntuu odotella sinne asti. Nyt sit vaan odotellaan ja toivotaan, että kaikki menisi hyvin! :)

Liityn joukkoon :) Neljäs lapsi tulossa 11.12. PHKS on tuleva synnytyssairaala. Ennestään tytöt 7 ja 5v, ja kohta 3v poika. Nyt menossa 4+6. Olo tosi ok. Vähän flunssainen fiilis ja aamulenkillä tissejä särki. Ne kyllä kipeyty jo ennen plussaa..

Mulla rv 5+5, laskettu aika 5.12 ja synnytyssairaala TAYS. Pääsen neuvolaan ja varhaisultraan jo ensi viikolla (silloin 6+4) marraskuussa leikatun kohdunulkoisen vuoksi. Eipä siellä kai vielä mitään muuta näy kun sijainti? Rinnat kipeytyi eilen niin ettei voi nukkua ilman liivejä ja vessassa saa juosta useammin, mutta on kyllä tullut juotuakin tavallista enemmän. Kahvi maistuu paremmalta kuin koskaan.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Laitetaan nyt tähänkin, voi olla että LA:ta joutuu muuttamaan.

RV 3+1, LA 28.12.2014, esikoinen (tyttö) syntyi 24.4.2014 eli 2. lapsi tulossa, TAYS

rv 4+0-4+3, la 19.12.2014-22.12.2014, 2. lapsi, ulkomaat. tein testin viime to (oletin et ois ollu dpo 10 mut saatto olla dpo 13 iha hyvin). ens viikol tarkentuu.

Laskurin mukaan 4+6, 16.12, toinen lapsi, TAYS (jos kaikki menee hyvin). Olotila on väsynyt ja hämmentynyt, testi näytti plussaa lauantaina enkä oo vielä ihan ehtinyt sopeutua ajatukseen. Saati sitten varailla neuvoloita tai mitään, mutta ehkä tää tästä.

Varovaisesti liityn joukkoon. Rv 3+5 vasta menossa ja la laskurin mukaan pitäisi olla 26.12. Synnytyssairaala on LKS eli Lapin Keskussairaala.

Neljättä lasta odotan.

Ennestää poika 9v, tyttö 7v, tyttö 2,5v. Neljäs ja viimeinen olisi haaveissa..
Pillerit lopetin elokuussa 2013 ja siitä asti yritystä ollut. Lokakuussa, marraskuussa ja joulukuussa oli varhainen keskenmeno. Sitten minulla oli menkat kateissa tammi- ja helmikuun, kunnes maaliskuussa jälleen alkoivat ja tästä kierrosta taas tärppäsi. Nyt toivotaan vaan, että mukana pysyy. Tänään sain testiin selkeän plussan. Menkat olis pitänyt alkaa eilen.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

täällä olis muistaaksein tänään 4+4...kolmas lapsi ois tulossa ja meidän kuopus tällä hetkellä vain 9kk...esikoinen 3v. just lopetin kuopuksen imetyksen ja raskaaks pamahdettiin...tunteet on yhtä vuoristorataa, vaikkaki tietoinen riski otettiin kun ei ehkäisyä käytetty. mullahan oli hirvee vauva kuume melkein heti kuopuksen synnyttyä, mutta jostain syystä viimeiset pari viikkoo olen ollut tyytyväinen nykyiseenki tilaan ja siksi eilinen plussaus sai aika lievän shokin ;) olen 28v ja synnytyssairaalana olisi MKS!

Olen 22 v. Ensimmäinen lapsi, rv 5+3, LA 19.12.2014. Keskeytynyt keskenmeno v. 2010. Niin ja synnytyssairaala on TAYS :)

Muokattu viimeksi:
Nyt on 6+1, LA 14.12 Synnytän Oyssissa, toinen lapsi tulossa. Mitään muita oireita ei oo kun järjetön kiukuttelu :D

Ilmottaudun myös mukaan:). Eli tein torstaina ensimmäisen testin joka näytti haaleasti plussaa ja lauantaina uuden joka taas näytti hyvinkin vahvasti plussaa<3. Tämä on minulle kolmas lapsi ja miehelleni ensimmäinen. Nyt rv 4+5. LA 24.12. Jorvissa ajattelin synnyttää. Ei ole ollut mitään ihmeellisiä oireita... ehkä vähän kiukuttelua;)...ja juilimista ajoittain alavatsalla. Tämä salamatkustaja tuli meille täytenä yllätyksenä, mutta on todella tervetullut<3! Ennestään minulla on poika kohta 9v ja tyttö 6v.

Tänään laskurin mukaan 5+6, LA 16.12, sairaala LKS. Minulle toinen, miehelle esikoinen. Vauvakuumetta ollut ilmassa jo viime vuoden puolelta... Tuli toisaalta yllärinä, toisaalta ei (ilman ehkäisyä n. 6kk) Pääsiäinen menny plussausta sulatellessa. Viikon sisään kaksi suurta uutista, vakityöpaikka ja tämä raskaus..

Laskurin mukaan 7+1, ensimmäinen odotus ja olotila on turvonnut sekä etova.

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Täällä uusi plussannut! Eilen tosiaan plussasin, ja vielä ei oikeen ymmärrä asiaa. Tätä on odotettu jo kauan. Minulla todettiin pcos marraskuussa 2013 ja söinkin terolut kuurin menkkojen alkamiseksi ja kierron tasaamiseksi. Minulla oli 6kk menkat pois. 3kk kuukautiset tuli päivälleen säännöllisesti, maaliskuussa oli 10päivää menkat myöhässä..toivoin jo silloin raskautta mutta menkat tuli sittenkin. Nyt huhtikuussa kerkesi olla 5päivää myöhäss, mutta en odottanut että voisin olla raskaana, ajattelin että kroppa vain sekasi.. no eilen miehelle sanoin että käydään ny kuitenki testi hakemassa. Mies oli turhautunut ja sanoi että turhaan tuhlaat rahas testeihin ku ei ne mitään näytä. Mulla siis miehellä isompi vauvakuume kuin mulla ja on ollut pettynyt aina negan näyttäessä. Mutta voi sitä iloa kun sain vihdoin näyttää ne kaksi maagista viivaa :) <3
Laskurin mukaan nyt olisi rv4+6/5+0, entiiä yhtään ku kierto ollu mitä sattuu. Ja laskuttu aika olisi 29/30.12. Mulla esikoinen syntynyt 30.12 ;)
Meillä kotona siis pojat 9v, 3,5v :) Tyttö olisi tilauksessa... Ihanaa odotusta kaikille :)

Onkohan täällä jossain olemassa ketju missä olisi kokemuksia synnytyssairaaloista? Olisi kiva kuulla kokemuksia! Itse kuulun Hyvinkäälle, mutta synnärinhän saa valita..

joulukuisis ei ol vielä semmost mut tuolla synnytys puolel ja ehkä 2014 odottajien alkuvuoden/kevään(kesän puolel voi löytyy. itellä suomest kokemusta v. 2006 osalt KOKSista. äippäpolil oli tosi ihanii kätilöi osa etenki se joka autto synnytykses, sit synnyttäneiden osasto oli puolestaa painajainen sillo, iha hirveetä kohtelua ku poljettii maaha ja puhuttii törkeest heti ku sinne pääsit. osa lääkäreist kivoi ja osa taas hirveit, erityisest vanhat lääkärit, kätilöt ja hoitajat oli hirveit sillo, ne oli niin törkeitä suustaan. tän hetken tilannetta en sielt tiedä. hesast on tuorein kokemus meikun yhteydes olevast äippäpolist/päivystyksest hyvii kokemuksii tosin tuli keskenmeno, ystävällist henkilökuntaa, osaavat lääkärit.
sit loput ja viimesimmät kokemukset (4kpl) onki jo täält nykyisest asuinmaast jotka ei koske teitä koska ette tääl tasan ol synnyttääs :)

Onkohan täällä jossain olemassa ketju missä olisi kokemuksia synnytyssairaaloista? Olisi kiva kuulla kokemuksia! Itse kuulun Hyvinkäälle, mutta synnärinhän saa valita..

Itse olen myös menossa synnyttämään Hyvinkäälle. Olin siellä tiputuksessa toissa viikonloppuna, ja täytyy sanoa, että kaikki kätilöt oli tosi asiantuntevia ja mukavia (ei sillä, että itselläni olisi kokemusta eri sairaaloista, saatika synnytyssairaaloista), mutta siellä oli mukava olo ja hoitajilla/kätilöillä oli aikaa. Ei tullut sellaista oloa, että anteeksi kun olen täällä. Itselleni tuli turvallinen olo mennä sinne sitten joulukuussa synnyttämään.

Raskauspahoinvointi on ollut loputon suo, ja vuodelevossa oltu parisen viikkoa. Liikkumaan ei pysty ilman oksentelua. Yritän elää toivoissa, että loppuisi tuossa ensimmäisen kolmanneksen lopulla. Laskettuaika 12.12.14.

onpas kiva kuulla hyviä kokemuksia hyvinkäältä.. :) kiitos kun jaoit!
tsemppiä sinulle pahoinvointiin, koita jaksaa vaikka varmasti on tukalaa..
mäkin varmasti sinne sitten päädyn kun aika koittaa, nyt vaan toivotaan että pienoinen pysyy kyydissä!

Takaisin