Rv ja kertynyt paino

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Karkki123
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
22+1 ja oon edelleen miinuksen puolella, lähtöpainosta -7kg. Kyllä tämä varmaan tästä nousee piakkoin. Oli kuitenkin ihan varaakin lähteä niitä kiloja, niin en ole huolestunut!

Rv 18+4 ja 4kg tullu jo painoa.. hirvittää kun mulla yleensä nousee lopussa tyyliin 1kg viikossa. Taitaa tulla taas se 20kg. Kivasti hommaa ens vuodeksi :-)

20+0 ja paino tasan sama kun alussa 78,7kg.

Putosi muutaman kilon kesän aikana, mutta otin juuri lomalla 3kg takaisin :)

V. 20+1 ja 7 kiloa tullut lisää. Esikoistani odottaessa olin saanut 6 kiloa lisää tähän mennessä, mutta nyt odotan kaksosia joten yksi kilo enemmän on ihan OK :wink Niin, ja normaalipainoinen olin kun tulin raskaaksi.

Rv 22+3, jolloin kävin neuvolassa, oli tullu alusta pikkusen vajaa 5 kg, joka oli terkan mielestä oikein ok. Mulla lähtöpaino oli aika tarkka 80kg..

Mä en normaalipainoo ihan tiedäkään, mutta ekan neuvolakäynnin painoa rupean tässä parinsadan gramman päästä tavoittelemaan ja viikkoja takana 20 :hello2

Alotuspaino 59kg, nyt rv 20+3 ja kiloja tullu noin 5. Pamahti kyllä heti alussa useempi kilo kun kilpirauhanen sekos raskaudesta ja kropassa on nyt sitten hirveesti nestettä. Nilkat ja sormet ihan turvoksiin pumpatut. Nyt on hitaasti ja tasasesti noussu. Onneks toi kumpuki on jo ihan selkeesti havaittavissa niin tietää ulkopuolisetki mistä tää 'pehmeempi' olemus johtuu

oiskohan lähtöpaino ollu jotain 61 kg (sai just muutaman kilon pudotettua,ja varaa olisi varmaan ollut pudottaa pari lisää), eka neuvola ~rv 9 63,5 kg, rv 17 62,5kg, nyt rv 23 ja painoa 64,7 kg.

Aika maltillista on siis ollu paino nousu, eikä ole kesäkuun jälkeen oikein turvottanutkaan.

Täällä paino noussut jo 8kg ja pääsin just bmi 18 puolelle. Eli vauvan kanssa ollaan nyt "normaalipainoinen" :) Toki paino tulee vielä nousemaan ja täytyykin nousta, mutta tää tuntuu nyt isolta etapilta! Enpä olisi uskonut, että painonnousustakin voi olla iloinen.. :grin

Neuvolassa tällä viikolla (rv 22+4) painoo oli tullu +8 kg ja neuvolantäti kehui, että painoa on just niinkuin pitääkin näille viikoille.. Lähtöpaino oli mulla ihan normaali! Ekan kanssa koko aikana tuli vain8kg et saa nähdä mitkä nyt on loppuluvut... Paino ei kyllä vielä näy muualla kuin mahassa, onneks!

:sad001 rv 21+4 ja eilen ku kävin vaa'alla niin kaks kiloo oli tullu viikkoon lisää! Syön terveellisesti ja liikun mutta tää turvotus vaan on ja pysyy ja lisääntyy. Nyt siis jo lähtöpainoon +7,3 kg. Yritin soittaa neuvolaan mut ei niitä saa koskaan kiinni kun koko puhelintunnin tuuttaa aina varattua. Pitäisköhän näin nopeesta noususta huolestua?

vappu, käy taas vaa'alla tänään tai huomenna. Minä käyn vähän liiankin usein, eilen kävin ja sitten taas tänään. Eilen ei viissiin tullut kakattua niin oli tullut 700 g lisäpainoa yhdessä päivässä. Tarkoitan siis että paino on niin paljosta kiinni, onko käynyt vessassa, onko syönyt sipsejä edellisiltana jne. Jos juot vaikka tosi hyvin vettä tänään, syöt terveellisesti, niin voi hyvinkin olla että huomenna olet pudottanut ainakin sen puoli kiloa. Toivotaan näin!

Mulla tullu alkuraskaudesta lähtien sekä edellisessä että tässä raskaudessa +500g/vko ja näyttää jatkuvan samanlaisena.

22+3 ja painoa tosiaan +9kg raskauden alusta. Itseä jo vähän vaivaa ja huolettaa tämä paisuminen, mutta neuvolatäti eilen rauhoitteli ja enemmänkin kehui sitä, kuinka hienosti paino on noussut ja maha pyöristynyt.. Ehkä tämä siis on hyvä asia :rolleyes:

Takaisin