Mulla varmaan vaikutti kans jonkin verran tupakoinnin lopettaminen, aineenvaihdunta muutenkin todella surkea. Herkutellut en ole, mutta ensimmäinen kolmannes meni siihen, että yritin joka välissä syödä vähän sitä, mitä milloinkin pystyi (hyvin usein vain leipä meni alas ja mulle se on pahapahapaha), jottei tulis kahta kauhiampi olo. Suurin painonnousu (lantio ja reidetkin levisivät valehtelematta melkein heti raskaustestin tehtyäni) tulikin juuri silloin, vaikka ei vielä tosiaan pitäis painon nousta, etenkin kun olin lähtötilanteessa hieman ylipainoinen. No nyt taas voisin syödä vaikka hevosen pari kertaa päivässä, mutta yritän syödä terveellistä ruokaa ja pienempiä annoksia. No nyt oon herkutellutkin, mutta paino noussut maltillisemmin. :D Selittely sikseen...
Nyt siis tilanne se, että rv 21 +2 ja painoa tullut jo 9,5 kg! :D
Sinänsä en stressaa, sillä painolukema tismalleen sama kuin edellisen raskauden aikana näillä viikoilla. Kaikkiaan sitä tuli lähes 20 kg eli 0,5 kg / vko tasaisesti läpi raskauden. Näyttää menevän tismalleen samaa rataa. Jospa ne lähtis taas ihan itestään myöski pois...
Nyt siis tilanne se, että rv 21 +2 ja painoa tullut jo 9,5 kg! :D
Sinänsä en stressaa, sillä painolukema tismalleen sama kuin edellisen raskauden aikana näillä viikoilla. Kaikkiaan sitä tuli lähes 20 kg eli 0,5 kg / vko tasaisesti läpi raskauden. Näyttää menevän tismalleen samaa rataa. Jospa ne lähtis taas ihan itestään myöski pois...
Voiko olla mahdollista?? Vai onko vaaka jotenki rikki... Normi oloissa paino pysyy siinä 1kg sisällä (meillä on vähän turhan tarkka vaaka..)