Rv 40+

40+1. Sairaalalle aika ensiviikon perjantaina. Ihmettelen että antavat mennä vaan, vaikka vesimäärä vähäinen (AFI 7). Pelottaa myös vauvan koko. Painiarviota ei ole saatu tehtyä kun pää on jo niin alaalla.
Ainoastaan "sukkapuikkosupistuksia" olen tuntenut. Kanavaa oli kuitenkin hyvin jäljellä vielä alkuviikosta.. josko se tästä.
Olen kokeillut kaikki keinot kotikäynnistykseen. Mites teitä muita tarkkaillaan? käynnistelläänkö?
 
Täällä tänään 40+1. Ärsyttää koska käynnistys uhkaa tiistaina. Mieluummin käynnistyisi itse. Mutta ti on 40+4 ja esikoinen syntyi 40+5. Olen aika varma että käynnistykseen joudutaan. Vaikka "lupaavasti" onkin supistellut, eli härnäävästi!
 
Mie huutelen nyt maaliskuisista, mut iem sanottiinko siulle mitään tuosta vesimäärästä? Miulla nyt 35+3 ja eilen lääkärissä totesi vettä olevan vähän 4,5 oli se luku.. Ei oikein lääkäri sanonut mitään, mutta alkoi tässä mietityttää et missähän vaiheessa pitää käynnistää :eek: ens viikolla ultrataan uusiks..
 
Hermot menee, 40+6 ja ens la vasta yliaikaiskäynti :sad001 Täällä tutkitaan tosi huonosti, lapsiveden määrää ei ole katsonut kukaan ja lääkärineuvolastakin reilu kolme viikkoa.. Kokoarviotakaan ei ole annettu, esikoinenkin isokokoinen niin tämähän käy jännäksi! Saisi alkaa tapahtua niin ei tarvitsisi pelätä pienen voinnin puolesta..
 
Onkohan Anna K nyt synnyttämässä?

Sen muistan, että hetkeen ei ollut netti päällimmäisenä mielessä vauvan syntymän jälkeen ja välillä kun täälläkin olin, niin vastailut keskeytyi usein just ennen kuin ehdin valmiiksi, ja sitten ne jutut meni jo ohi.
 
Vieläkö täällä on muita kärvistelijöitä? 41+2 taitaa olla nyt lukemat.. Eilen ilmaantui lupaava (?!?) paineentunne mutta supistuksia ei vaan kuulu :sad001 Tai onhan noita kivuttomia vatsan kiristyksiä ollut jo monta viikkoa mutta saisi jo alkaa tuntumaan muuallakin!
 
Vieläkö täällä on muita kärvistelijöitä? 41+2 taitaa olla nyt lukemat.. Eilen ilmaantui lupaava (?!?) paineentunne mutta supistuksia ei vaan kuulu :sad001 Tai onhan noita kivuttomia vatsan kiristyksiä ollut jo monta viikkoa mutta saisi jo alkaa tuntumaan muuallakin!


onko ollut puhetta käynnistyksestä.? Ei varmasti enää montaa päivää!!
 
Esikoinen tuli 41+4 ja tästä olivat varmoja että montaa päivää ennen ei tule. Tuli 40+2.
 
Lauantaina yliaikaiskontrolliin niin sitten kait antavat.. Kovasti toivoisi että lähtisi käyntiin omalla painollaan mutta hiljaiselta vaikuttaa. Lumityöt ja saunakaan ei tunnu tepsivän niin ei auta kun odotella. Eihän tässä kauaa enää voi mennä mutta sanon silti että hitsi sentään! :D
 
Vesimäärä on normaali 7-24 (aika tosi iso haarukka) alta 7 on epänormaalin vähäinen. Esikoiselta oli 6, kun käynnistettiin. Nyt oli myös 6 loppuajasta ja eivät käynnistäneet. Riippuu siis kai lääkäristä. Mutta tuo 4,5 kuulostaa hyvin vähältä... tietenkin altaat lasketaan myös ja jollain tapaa vaikuttavat(minulla oli vain kaksi ja pienin 1,5). Kysyin että onko vauvalla hyvä olla noin vähissä vesissä, niin sanoivat kontrolloivansa ja napavirtauksien olevan hyvät niin antavat olla. Synnytyksessä huomattiin myös ettävauva oli kakannut veteen..
 
Kiitos vastauksesta iem.
Miulla oli viikko sitten myös kaks allasta vaan, tosin nyt on oikeastaan enää yks kolmesenttinen lätäkkö. Ei oo puhuneet mitään käynnistyksestä kun virtaukset on hyvät, vaikka vauva ei ole kasvanut viimeseen viikkoon :eek: viikko sitten painoarvio 2510 ja nyt 2280 :/

Ja tosiaan, onnea vauvasta!
 
Takaisin
Top