Rv 40+

vappu

Näppärä viestien naputtelija
Tammikuunmammat 2015
Joko laskettu aika meni? Oireita? Ärsytystä? Miten seurataan? Milloin lähete kontrolliin? Käynnistetäänkö?

Keskitetään tämän aiheen keskustelu tähän ketjuun niin pysytään paremmin ajan tasalla :)
 
Alkaa vissiin vähän kiristää. Meinasin pillahtaa itkuun kun äiti soitti tänään(KIN) ja kyseli että miten meni yö, onko supistellu jne. Huonosti meni, en oo nukkunu kunnolla moneen yöhön ja ei, ei supistellu. Ehtii aina just unohtaa koko asian ja mieliala nousee kun miettii jotain muuta ja sit taas tulee tekstari, puhelu, whatsappi tai joku muu näistä miljoonasta viestintämahdollisuudesta ja muistuttaa että ei se vieläkään oo syntyny ja vointi on huono ja mitään merkkejä ei oo siitä että synnytys ois ees lähellä.
 
Mä kans hain eilen äitin töistä ja se kysy miten voin, pillahdin ihan hirveeseen itkukohtaukseen. Helmi oli ajaa autoa ja porata. Onneks nopeudet ei ollut kovin suuret kun muut oli ehtinyt jo hoitaa kolaroinnin liukkaiden kelien vuoksi ja poliisit piti liikenteen pysähdyksissä.
Tänään aamulla tein leipää ja sain taas ihan hysteerisen itkukohtauksen kun mies tuli kysymään sainko nukutuksi.
Se odotuksen ja pettymysten summa ei sovi mulle. Mä olen ihminen joka sanelee tahdin ja pitää langat käsissä.

Mulla varmaan ensi viikon neuvolakäynnillä sovitaan vikasta neuvolasta ja käynnistyshommista. Toki toivon että sinne asti ei tarvii mennä!
 
Ja taas: Äsken oli hyvä mieli kun kaveri kävi kylässä ja höpötettiin ihan muita juttuja. Sit tuli "piristysviesti" isolta porukalta juhlista joihin en päässy kun ovat niin kaukana. Aloin itkee. Sit heti perään puhelin soi eka miehellä ja kun se ei heti vastannu niin sama sukulainen soitti mulle. En vastannu kun teki vaan mieli heittää puhelin seinään. Sama tyyppi kyseli eilen viestillä niin tiedän kyllä mitä asia koskee. Se ei voi ymmärtää että jollain menee yli kun ite synnytti molemmat 1-2 vk ennen laskettua. Tiedän vaan että kohta sieltä soittaa miljoona muuta kun juttu leviää että ei vastattu puhelimeen :angry1
 
Hermot ja hormoonit sekaisin täälläkin. Tänä aamuna on ehtinyt soittaa jo oma äitini ja appiukko että joko ootte päässy lähtee... JOO EI OLLA! Mä en normaalisti ole kovin tunteikas ihminen, mut tää on saanu mut itkun partaalle jo useamman kerran. Aina kun joku kyselee tulee tosi pahamieli ja sitä kestää sit se useampi tunti. Aina kaikki "lohduttaa" että ei sinne ole kukaan jäänyt tai että minä hetkenä hyvänsä. Mistäs ne sen tietää että lähteekö se tulee muutakun käynnistyksellä!! Kauhee rage viesti.
 
On tää kyllä mielelle rankkaa... Ja kropallekiin! Välillä ajattelen että alkaa olee jo ihan sama koska syntyy, välillä taas ihan masentunut kun ei synny NYT HETI ja ajatus käynnistykseen joutumisesta ahdistaa! Mulla käynnistetään ma 2. helmikuuta, jos ei siis tule ennen sitä (pakko tulla!!).

Mullakaan ei oo enää mitään vaatteita ja mihinkään ei tee mieli lähtee, vaikka kotona vasta aika mateleekin.
 
Ei ole yli vielä, mutta pakko jakaa tämän hetkinen olotila
 

Liitteet

  • images.jpeg
    images.jpeg
    7.9 KB · Katsottu: 34
Täällä kohta 40+4 ja todellakin pää leviää. Vaatteita jotka mahtuu päälle on tasan pari kpl, koko ajan itkettää ja vituttaa. Kaikki kyselee ja soittelee mulle ja miehelle. Ite en enää vastaa. Suurin osa on iteki saanu lapsensa vasta la:n jälkeen mut silti koko ajan vaan voivotellaan että eikö vieläkään :sad001 Lapset oireilee iltasin itkemällä ja pahoilla unilla kun äiti on niin herkillä ja raivopää :,( säälittää ne eniten..

Haluaisin vaan kadota jonnekin täks viimeseksi max 10päiväksi.
 
Lähdetään opemami yhdessä :D mä haaveilen kylpylälomasta ja hemmottelusta! Mies nauroi että voi laittaa mut muksun vannaan pesuhuoneeseen, laittaa tuikun viereen ja tuoda lasin shamppanjaa :D
 
Mä en ole tänne hirveästi kirjoitellut, mutta lukenut olen kun näitä öitä tulee valvottua. Minäpä oon jo 41+1... Joka ilta vauvan möyriessä on karseita kipupiikkejä, mutta ri ne mitään näitä tekevän/tarkoittavan - paitsi että tukalaa on meidän kahden tässä samassa kehossa asustella. Esikoinen meni 41+3, eli sama kroppa, samat säännöt -toivottavasti edes kahden päivän päästä!
 
Toivottavasti kahden päivän päästä! :)
Luotan myös siihen että esikoinen tuli 41+4 niin tätäkään ei jouduttaisi käynnistään vaan tulisi itsellään :)
 
Onko täällä enää muita? Joko kaikki on heittäny kiekon synnärillä? Ei kai tää vauva enää montaa viikko voi täällä viipyä? :S
 
Takaisin
Top