Bofink
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mulla on karkit aivan suurinta herkkua, varsinkin ahaa patukka suklaa ja lakut. Mä en oo koskaan ollut makeen ihminen enkä ennen raskautta ollut vuosiin ostanut itselle karkkia. Mutta nyt, voi kun maistuu!! Kaikkee suolasta oon ennen raskautta himoinnut sipsit, suolakeksit, pasteijat, jne. Mutta nyt ne on jäänyt ihan taka-alalle ton makean himon tieltä.
Kala ei mee alas. Maussa ei oo vikaa mutta se rakenne. Hyi että!
Koskaan en oo kahviakaan tykännyt juua, eikä se nytkään mee alas mutta sen tuoksu on aivan jotain taivaallista. Asiakkaatki ku ottaa automaatista(tulee tosi hyviä juomia, automaatiksi) kahvia niin tuoksuttelen salaa mielissäni. Kerran maistoin kun tuoksu alkoi huumata alku raskaudessa, mutta ei se maistunut yhtään hyvälle [:D]
Kala ei mee alas. Maussa ei oo vikaa mutta se rakenne. Hyi että!
Koskaan en oo kahviakaan tykännyt juua, eikä se nytkään mee alas mutta sen tuoksu on aivan jotain taivaallista. Asiakkaatki ku ottaa automaatista(tulee tosi hyviä juomia, automaatiksi) kahvia niin tuoksuttelen salaa mielissäni. Kerran maistoin kun tuoksu alkoi huumata alku raskaudessa, mutta ei se maistunut yhtään hyvälle [:D]