Mäntyomena
Puuhakas puhuja
mammamansikka: Olen täysin samaa mieltä ja mun neuvolantätikin sanoi juuri noin.
Bamse: Mun neuvolantäti sanoi myös osuvasti: "pihvihän on ihan paskaa jos se on paistettu kypsäksi" ja antoi luvan syödä mediumina, mutta mieluiten hyvätasoisessa ravintolassa, ei kotona. Tosin jos on aina paistanut pihviä kotona ja tietää mitä tekee, niin en usko, että se on yhtään eri asia, kuin ravintolassa.
Bamse: Mun neuvolantäti sanoi myös osuvasti: "pihvihän on ihan paskaa jos se on paistettu kypsäksi" ja antoi luvan syödä mediumina, mutta mieluiten hyvätasoisessa ravintolassa, ei kotona. Tosin jos on aina paistanut pihviä kotona ja tietää mitä tekee, niin en usko, että se on yhtään eri asia, kuin ravintolassa.
? Esim. poronpaisti tai muu kiva liha, jonka saisi vielä kaupasta tai joulutorilta valmiiksi tehtynä? Lämminsavulohi? Suolaliha leivälle kalojen sijasta? Jos kaupungissa on joku kokkikoulu/ammattikoulun ravintolapuoli, heiltä saattaisi saada ostettua hyviä laatikoita, jotka maistuvat kotona tehdyiltä.