N
Nelliu
Vieras
Olen seurannut nyt raskausaikana elintarvikkeiden turvallisen käytön ohjeita raskaana oleville, mutta kuullut myös monista ruoka-aineista ka juomista listan ulkopuolelta joita tulisi välttää. Viimeksi sain kauhistelua osakseni juodessani sokeritonta limsaa ja myös muita hiilihapotettuja juomia tulisi kuulema välttää. Oletteko te jättäneet hiilihapolliset juomat pois? Minun on tehnyt tehnyt etenkin huonovointisena mieli sokeritonta ananas jaffaa.
Muita ruokia ja juomia listan ulkopuolelta joista olen kuullut ovat kofeiiniton musta tee, selleri sekä kaupan coleslawsalaatti keltuaisen takia, vaikka olen ymmärtänyt että näissä käytettäisiin keltuaisjauhetta.
Yritän edelleen noudattaa listaa suosituksista ja syödä terveellisesti ja monipuolisesti, mutta muilta kuulleet jäävät herkästi kalvamaan.
Muita ruokia ja juomia listan ulkopuolelta joista olen kuullut ovat kofeiiniton musta tee, selleri sekä kaupan coleslawsalaatti keltuaisen takia, vaikka olen ymmärtänyt että näissä käytettäisiin keltuaisjauhetta.
Yritän edelleen noudattaa listaa suosituksista ja syödä terveellisesti ja monipuolisesti, mutta muilta kuulleet jäävät herkästi kalvamaan.