Ristiäiset/nimiäiset

Edit, meilläkin on nimijuhlat sunnuntaina tulossa! Me mennään helpoimman kautta, juhlitaan mummolassa kun ei meille kotiin oikein mahtuisi ja kaikki tarjoilut tulee (kaverin) pitopalvelusta. Omat ja tytön juhlavaatteet hommattu, oikeestaan puuttuu enää onnittelumalja ja kahvi (oon kahvisnobi kuten profiilikuva ehkä paljastaa, haluan mun lempikahvipapuja juhliin :P).

Rosered:n tapaan mennään helpoimman kautta. Ruoat pitopalvelusta, kaikkien juhlavaatteet aikaa sitten valmiina, tilat seurakunnalta (ei tarvi kotona saada 2-v isosisarusta olemaan levittämättä lelujansa hetkessä), kukat tilattu ja noutoa vajaa.. Mitähän vielä :)

Meillon juhlat lauantaina, vaatteet vielä kaupassa.... monta asiaa vielä tekemättä mutta kun on muutakin tehtävää.
Kummit on kuitenkin check, kaikki tarjoiluun liittyvä check, pappi kävi ja kastetoimitus check, nimi vauvalle check... Työn alla on valokuvien teettäminen näistä kahdesta ekasta kuukaudesta. Laitan ne albumiin sillä paikalle on tulossa väkeä ketkä näkee vauvan nyt vasta ensi kertaa ja tämä tyttö on jo ihan muuttunut siitä mitä oli helmikuussa.
Kastekimppu ja minun&tyttöjen vaatteet shoppaillaan huomenna.

Muokattu viimeksi:
Niin joo enhän mä edes muistanut kukkia kun tuore mummi hoitaa ne :D. Mun äiti on muutenkin kukkaharrastaja niin se halus hommaa ne. Pääseepä osallistumaan ja jossain sellaisessa mistä mulla ja miehellä ei oo väriä enempää mielipidettä :)

On komeet vermeet. Ihanat noi housut :) mä haluisin rinselille tollaset henkseli housut, mut ei ehkä viitti kuitenkaa :)

Meillä juhlitaan vasta ensi viikon sunnuntaina (saatiin kuin saatiinkin järjestettyä ennen vappua)! Vielä pitää tarjoilut sopia ja kukat sun muut sekä äidille hommattava uudet imetysrintsikat, jotka kävis juhlapuvun kanssa. Korkkaritkin pitäis viel testata et mahtuuko jalkaan viel raskauden jälkeen :)

Miehellä oli jo menny kaks työkonetta rikki tällä viikolla oman auton lisäks... enää ei riittäny huumori, mutta se on jo eilistä!

Roosa Matilda on tirpan uusi nimi! Kastetoimitus sujui hyvin. Roosa nukkui osan aikaa ja katseli sitten juhlaväkeä herättyään. Ei tullut itku sittenkään kun tukka kastui. Pappikin jaksoi hyvin.. eläkkeellä oleva yli 75-v... Meidän pappi oli sairastunut niin tää vanha herra tuli paikkaamaan. Aatelkaa, minun äitini rippipappi (äiti on 58 v)...

Mutta Roosa Matilda kiittää ja kujertaa! Kaikki hyvin :-)

Takaisin