Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
) Mutta mun ajatus on se, että vitskut sun muut on paitsi tärkeitä, myös myrkyllisiä. Ja että about terveellisesti syömällä sais kaikkea tarpeeksi mutta ei ehkä niin helposti liikaa niin et menis myrkyllisen puolelle.Mulla on käytössä ainoastaan Multivitan raskaus ja imetys- vitamiinit. Kun olen asiaa googletellut, niin monella odottajalla on käytössä pitkä rimpsu erilaisia vitamiineja ym. Esim. foolihappoa moni syö vielä erikseen, vaikka sitä on noissa Multivitankin tableteissa. Olisi kiva kuulla perusteluita, miksi syöt jotain vitamiinia/ lisäravinnetta? Yritän tässä itse hahmottaa, mitä kaikkea tarvitsen/ en tarvitse.
Tuossa Multitabsissa (se olikin multitabs, ei multivita) on Foolihappoa 400 µg + vitamiinit ym. Eihän varmaan tuon lisäksi tarvitse enää mitään lisäfoolihappoa? Eikö suositus ole juurikin tuo 400/ pvä? En edes ymmärrä, mitä tuo lyhenne tarkoittaa…Mutta ilmeisesti se on vähemmän kuin Susqin 1 mg annos?