Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitä (arvoa) ootellessa sit...Minä pääsin edellisessä raskaudessa rautainfuusioon kun hb oli 102 ja ferritiini 21... Synnytykseen mentäessä pitää kyllä saada nousuun... suosittelen!
Miten voi olla niin kallista?? Luin sen itse infuusiolääkkeen maksavan noin 300 euroa ja toimenpiteen kesto seurantoineen 1h.Veikkaan et tässä on säästöleikki, koska infuusio maksaa sairaalalle / kunnalle n 10 000-15 000e per infuusio, niin sitä ei varmaan heppoisin perustein tehdä. Harmi kyllä
Saako yksityisellä sen ns. heppoisemmin perustein? Jos en saa apuja tilanteeseen, niin harkitsen tuotakin vaihtoehtoa et kokonaan yksityiselle. Ei ees työterveys. Toki koitan sen eka, eri lääkärille kuin se, jonka kanssa ankea puhelu.Juu ei se kyllä yksityiselläkään kai maksa kun 500€ tietämille (riippuu toki varmasti tiputettavasta määrästä). Ei se nyt kauheasti kalliimpaa voi kunnalle kai olla, vai voiko
Missä päin Suomea? Kun mulle sanottu, että hb pitäisi olla kuukauden alle 100 et pääsis tiputukseen. Ferritiiniarvoista eivät tunnu välittävän mitään. Seuraava testi vajaa 2vkon päästä. Saa nähdä.....Mulla on HB 100 ja ferritiini 10, ja on tullu jo aika tiputukseen. Ferritiini raja on heillä juuri tuo 15.
Onko teillä tullut mitään haittavaikutuksia tiputuksesta? Kuinka nopee olo kohenee?
Mulla on HB 100 ja ferritiini 10, ja on tullu jo aika tiputukseen. Ferritiini raja on heillä juuri tuo 15.
Onko teillä tullut mitään haittavaikutuksia tiputuksesta? Kuinka nopee olo kohenee?