Raskausviikkojen muuttuminen ultrassa ja kumpi tuli?

Muuttuiko laskettu aika Nt-ultrassa ja kumpaan suuntaan? Kumpi tulossa?

• Kaikki äänestäjät
    27

Pingviiniemo

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuiset 2021
Helmikuiset 2026
Hei! Esitän tän kysymyksen tänne yleisellekkin puolelle. Minä olen täällä lukenut tutkimuksia joiden mukaan poikasikiöt kasvaa nopeammin mahassa, kuin tyttösikiöt. Teoriassa siis mietin että, jos sikiö on Nt-ultrassa pienempi kuin ovulaation tai varhaisultran perusteella niin tulossa olisi ehkä tyttö tai pojilla vastaavasti toisinpäin.

Mulla on molemmat varhaisultrassa vastanneet ovulaatiosta viikkoja, mutta Nt-ultrassa hurahtaneet yllättäen viikon isommiksi ja eka on siis poika ja haluan nähdä kuinka tää ajatus pitää kutinsa tän toisen kohdalla. :Heartblue

Tulikin kysymys mieleen, että te joilla on jo lapsia niin onko Nt-ultran päivät heittäneet kuinka paljon oviksesta, tai varhaisultrasta ja tuliko tyttö vai poika? Teen tämmöistä pientä galluppia asiasta. :)

Ei muuttunut nt-ultrassa, mut olisi muuttunut jos olisi ollut yhtään isompi (täällä siirretään jos 5 päivää isompi). Ja poika ru:n mukaan tulossa.

Molemmat pojat olleet ultrassa isompia kun on arvioitu varhaisultran perusteella, tämä toinen jopa viikon isompi :) Tyttö taisi olla juuri ajateltuja viikkoja vastaava :)

Täällä nt-ultrassa oli jokusen päivä viikkojaan isompi alkio. Hedelmöityspäivä tiedossa, sillä kyseessä alkiosiirrosta alkunsa saanut raskaus. Ru:ssa oltiin normaalissa koossa ja pojala vaikuttaa. :)

Alkionsiirrosta alkunsa saanut raskaus. Varhaisultrassa ja nt-ultrassa päivän verran ikäänsä isompi, rakenneultrassa vastasi viikkojaan. Poika olisi tulossa

Hei! Esitän tän kysymyksen tänne yleisellekkin puolelle. Minä olen täällä lukenut tutkimuksia joiden mukaan poikasikiöt kasvaa nopeammin mahassa, kuin tyttösikiöt. Teoriassa siis mietin että, jos sikiö on Nt-ultrassa pienempi kuin ovulaation tai varhaisultran perusteella niin tulossa olisi ehkä tyttö tai pojilla vastaavasti toisinpäin.

Mulla on molemmat varhaisultrassa vastanneet ovulaatiosta viikkoja, mutta Nt-ultrassa hurahtaneet yllättäen viikon isommiksi ja eka on siis poika ja haluan nähdä kuinka tää ajatus pitää kutinsa tän toisen kohdalla. :Heartblue

Tulikin kysymys mieleen, että te joilla on jo lapsia niin onko Nt-ultran päivät heittäneet kuinka paljon oviksesta, tai varhaisultrasta ja tuliko tyttö vai poika? Teen tämmöistä pientä galluppia asiasta. :)

Joko itse tiedät kumpi on tulossa?

Mulla galluppi petti. Tyttö oiskin tulossa, vaikka oli Nt ultrassa viikon isompi.:love7

Onnea tyttölupauksesta, Pingviiniemo! :joyful: Nyt kyllä galluppi petti pahan kerran, vaikutti siltä ettei ole toivoakaan tytöstä :hilarious: Olen ymmärtänyt, että kovasti olet tytönkin haaveillut joskus saavasi, onnea niin paljon! :love017

Onnea tyttölupauksesta, Pingviiniemo! :joyful: Nyt kyllä galluppi petti pahan kerran, vaikutti siltä ettei ole toivoakaan tytöstä :hilarious: Olen ymmärtänyt, että kovasti olet tytönkin haaveillut joskus saavasi, onnea niin paljon! :love017

No niimpä.:hilarious:
Olen joo toivonut, että sais molemmat. :love7

No niimpä.:hilarious:
Olen joo toivonut, että sais molemmat. :love7

Meillä tyttö oli nt-ultrassa 4 päivää pienempi ja tämä poika vastasi jokaiselta mitaltaan viikkoja sekä nt-ultrassa että rakenneultrassa jos oikein muistan. Lasketut ajat siis pysyivät samoina.

Kävin itsekin äsken ultrassa. Tänään rv 28+5 ja nyt poika vastasi viikkoa pienempää. Taitaa tulla yhtä siro kuin tytöstäkin. Toivottavasti joka tapauksessa terveenä syntyy :happy:

Muokattu viimeksi:
Muistui muuten tässä mieleen, että esikoisen laskettu aika siirtyi viikolla myöhäisemmäksi ja hän on poika. Se kuitenkin selittyy myöhäisellä ovulaatiolla. Kierrot ei olleet silloin päivän tarkkoja enkä siinä kierrossa ollut liiemmin seurannut kiertoa. Testasinkin silloin sen verran myöhään, että se oli mahdollista eikä tullut plussaa "liian aikaisin".

Takaisin