Hei! Esitän tän kysymyksen tänne yleisellekkin puolelle. Minä olen täällä lukenut tutkimuksia joiden mukaan poikasikiöt kasvaa nopeammin mahassa, kuin tyttösikiöt. Teoriassa siis mietin että, jos sikiö on Nt-ultrassa pienempi kuin ovulaation tai varhaisultran perusteella niin tulossa olisi ehkä tyttö tai pojilla vastaavasti toisinpäin.
Mulla on molemmat varhaisultrassa vastanneet ovulaatiosta viikkoja, mutta Nt-ultrassa hurahtaneet yllättäen viikon isommiksi ja eka on siis poika ja haluan nähdä kuinka tää ajatus pitää kutinsa tän toisen kohdalla.
Tulikin kysymys mieleen, että te joilla on jo lapsia niin onko Nt-ultran päivät heittäneet kuinka paljon oviksesta, tai varhaisultrasta ja tuliko tyttö vai poika? Teen tämmöistä pientä galluppia asiasta. :)
Mulla on molemmat varhaisultrassa vastanneet ovulaatiosta viikkoja, mutta Nt-ultrassa hurahtaneet yllättäen viikon isommiksi ja eka on siis poika ja haluan nähdä kuinka tää ajatus pitää kutinsa tän toisen kohdalla.

Tulikin kysymys mieleen, että te joilla on jo lapsia niin onko Nt-ultran päivät heittäneet kuinka paljon oviksesta, tai varhaisultrasta ja tuliko tyttö vai poika? Teen tämmöistä pientä galluppia asiasta. :)

Nyt kyllä galluppi petti pahan kerran, vaikutti siltä ettei ole toivoakaan tytöstä
Olen ymmärtänyt, että kovasti olet tytönkin haaveillut joskus saavasi, onnea niin paljon!