Pingviiniemo Keskustelujen kuninkuusravaaja Heinäkuiset 2021 Helmikuiset 2026 13 maalis 2021 #21 Mamiii sanoi: Mitää, eikö pitäis painaa jo ainakin tuplat eli noin 300g tai enemmän? Click to expand... 350g hän oli. Sori sekoilut. Mä elän nyt jossain mekkomaailmassa, enkä tajuu mistään mitään!!!
Mamiii sanoi: Mitää, eikö pitäis painaa jo ainakin tuplat eli noin 300g tai enemmän? Click to expand... 350g hän oli. Sori sekoilut. Mä elän nyt jossain mekkomaailmassa, enkä tajuu mistään mitään!!!
Mamiii Keskustelun kolmiottelija Helmiäidit 2020 Huhtikuiset 2021 Toukokuiset 2021 13 maalis 2021 #22 Pingviiniemo sanoi: 350g hän oli. Sori sekoilut. Mä elän nyt jossain mekkomaailmassa, enkä tajuu mistään mitään!!! Click to expand... No hyvä! Minä jo ajattelin että miten voi olla noin pieni Ihana tyttö tulossa, mekot on kyllä ihania
Pingviiniemo sanoi: 350g hän oli. Sori sekoilut. Mä elän nyt jossain mekkomaailmassa, enkä tajuu mistään mitään!!! Click to expand... No hyvä! Minä jo ajattelin että miten voi olla noin pieni Ihana tyttö tulossa, mekot on kyllä ihania