Eli tänne voi laittaa marraskuiset 2024 raskaustestien kuvia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
View attachment 131136
Tämä oli eilen, dpo 10 tai 11. Josko kävisi onnellisesti ja tästä tulisi perheen pikkukolmonen.
Seuraan keskustelua varovaisesti, kun tuntuu ettei tuo viiva oikein vahvistu Mutta toki aikaset päivät, dpo 12. Pistin tänään pari digiä tilaukseen vielä varmuuden vuoksi.
View attachment 131139
Eilinen oli mun ensimmäinen positiivinen raskaustesti koskaan Joten ei oo hirveesti kokemusta et millasia viivoja ois odotettavissa milloinki tai mikä on "normaali kehitys" tms muuta ku mitä on keskusteluja selaillu. Ja lopputulos vissiin on et se on tosi yksilöllistäEi tuo oo huono viiva dpo 12
Kiitos! Onnea ja paljon tarrasukkia sinullekin Olen kokenut kemiallisen kerran, ja jo se yksi kerta kummittelee takaraivossa. Pohdin yhtä aikaa nimivaihtoehtoja ja varaudun keskenmenoon. Hiukkasen höyrähtänyt tunne.Onnea!
Kiitos tiedosta ja paljon onnea sinne ja samoin iltatähti89Kiitos! Onnea ja paljon tarrasukkia sinullekin Olen kokenut kemiallisen kerran, ja jo se yksi kerta kummittelee takaraivossa. Pohdin yhtä aikaa nimivaihtoehtoja ja varaudun keskenmenoon. Hiukkasen höyrähtänyt tunne.
Onnittelut ja paljon lykkyä myös Kimpsulle ja jammille!
Auringonkukkia, minä käytin varhaistestiä, joka lupailee tuloksia 6 päivää ennen kuukautisten poisjääntiä. Paketin kyljessä tosin mainostetaan tätä mielestäni vähän harhaanjohtavasti, koska sisältä löytyvissä ohjeissa lukee, että parina ensimmäisenä mahdollisena päivänä tehdyt testit ovat vielä jonkun verran epätarkkoja ja voivat antaa väärän negatiivisen tuloksen.
En tiedä onko toi aamunen haalistunut ajan myötä vai miten tää iltapäiväinen on näin tumma