Raskausoireita.

Mä en uskalla mennä tohon varhais ultraan varmaan ollenkaan.. Esikoisen kans käytiin ilmeisesti hiukan liian aikaisin (la määrittämien oli hieman hankalaa kun raskaus alkoi pillereiden kanssa.. ) eikä silloin näkynyt ku sikiöpussi.. se oli kyllä ihan kamalaa odottaa pariviikkoa et käytiin uudestaan ultrassa. Sitä ehti jo pelätä vaikka mitä, tuulimunaa ja muuta. Mut onneks kaikki silloin päättyi parhain päin. :love7

Jotenkin tuntuu, että mulla alkoi kaikki oireet heti positiivisen raskaustestin jälkeen ;) Nyt tosiaan hikoilu ja jotenkin tuntuu, että olen ihan kuuma, kuumetta tmv. ei ole mutta jotenkin vaan kuumottaa. Vatsassa välillä tuntuu nipistelyä, mutta muuten ei mitään ihmeitä. Varhaisultraan en halua mennä, odottelen sitten oletetulle rv 10, jolloin on neuvola aika ja sieltä käsin taitaa varmaan olla eka ultra joskus rv 12. Jotenkin kokoajan odottaa ja pelkää, että menkat alkaa ja raskaustestin tulos olikin väärä tmv..

Hei taas!
Täytyy kyllä sanoa että en tiä mitä tää tapahtuu. Eilen oli taas päivä ettei tulku verta eikä ollu kipuja... Tänään ku heräsin niin kovat kuukautismaiset kivut ja alkas taas verentulo.
Lauantainahan ekan kerran tuli verensekaasta vuotoa...
Kumminkin eilen mun rinnat tuli araks, ja on hieman turvonneet.
Onko tämä keskenmenoa vai mitä täällä tapahtuu???!
Kuinka kauan apteekin raskaustesti näyttää plussaa jos on mennyt kesken, osaako kukaa sanoa?
Nyt ois 5+1...
Lääkäriin aika taas, klo 10.

Hei!
Toivottavasti lääkäristä on jotain apua. Raskaustesti voi näyttää plussaa pitkäänkin, varsinkin jos kyseessä on keskeytynyt keskenmeno. Siinä tapauksessa viikkonäytöllisestä testistä voisi saada osviittaa, mutta lääkärin pitäisi varmaankin määrätä sut raskaushormonimittauksiin ilman että sun täytyy itse tehdä (aina vähän epäluotettavampi) kotitesti. Toivottavasti sulla on vielä asukki kyydissä.

Lääkärissä käyty. Ja todettu keskenmeno.
Ei voi olla edes todellista... Kuus vuotta ja vihdoinki raskaana ja käykin näin...

Toivon teille kaikille onnea että kaikki menee hyvin ja masukki pysyy kyydissä loppuun asti.
Käyn kyllä varmaan jatkossakin lukemassa teidän postauksia..

-H

Voi ei!:( Voimia kamalasti!

NöfNöfWii: Ne kovat krampit kesti muistaakseni pari päivää, kunnes meni ohi. Siitä sitten kolme-neljä viikkoa ja alkoi laatta lentää ;D

Oi osanotto keskenmenosta :( Hyvää jatkoa sinulle ja toivottavasti pian tärppää uudelleen tarrasukkien ja pikaliiman kera.

Voi ei :( oikein paljon voimia sinne!

Nona89: mä yritän skipata sen oksuvaiheen vallan :D olin vaan niin huolissani tuosta vatsan kipuilusta, mut nyt tuntuu jo paremmalta :)

Mulla oli enemmän oireita ennen plussaa kuin nyt :) pahoinvointi loppui plussan jälkeen, nyt jäljellä enää helposti hengästyminen ja repäisykivut nopeasti asentoa vaihtaessa tai aivastaessa. Esikoisesta alkoi jäätävät liitoskivut puolessa välissä, loppuajasta kaupassa käyminenkin oli mahdotonta eli sitä odotellessa... :)

Kyfi7780610, osanottoni. Sain varhaisen km viime kierrosta, muistaakseni 4+5. Vuoto kesti 6 pv. Seuraava ovulaatio oli hurjan tuntuinen, 3 päivää kivuliaat nivuset ja hankaloitti oikeen kävelyä. Saa nähdä onko km vaikuttanut miten kiertoon, 10. päivä pitäisi alkaa menkat. Nyt ei ole minkäänlaisia raskauteen viittaavia oireita, mitä edellisestä kierrosta tunnistin. Hätäsenä tein tänä aamuna testin 3+5, negaa näytti. Oon kamalan malttamaton ja surffailen vaan näillä keskutelupalstoilla.............

Huh, tänään ollut kyllä melkoisen etova olo :/ Oksentaa ei oo silti tarvinnu. Etoo ku on koko ajan nälkä, mut sit ku saa ruokaa nenän eteen ni se vasta etookin! Päätäki on särkenyt monta päivää, heti aamusta alkaen, mut en tiiä johtuuko se raskaudesta vai muusta. Jännä ku mullei oo noista tytöistä tällästä ollu. Jokuhan vois väittää, että on poika tulossa..

Mulla loppui nyt kaikki oireet.. ollut tosi paha olo, rinnat kipeet, vatsaa vihlonut mut eilen ja tänään ei mitään! Oon just tällänen eli nyt oon ihan varma et keskenmeno..

Mulla loppui nyt kaikki oireet.. ollut tosi paha olo, rinnat kipeet, vatsaa vihlonut mut eilen ja tänään ei mitään! Oon just tällänen eli nyt oon ihan varma et keskenmeno..

Toivottavasti ei ole, ja kaikki masussa hyvin! Tsemppiä ja jarrusukkia sinne!

Mo83, eiköhän se olis huolestuttavampaa jos tekis kipeetä. :) Eipä oo mullakaa pariin päivään ollu muita oireita ku yks repäsykipu ku lähdin liikkeelle vähän turhan ripeesti :) Koitan nauttia nyt, ku hyvin todennäköisesti pahaolo rantautuu viikon päästä tänne niin ku on tehny aikaisemmissakin raskauksissa..

Takaisin