raskausoireita ja vaivoja

Tajusin juuri löytäneeni loppuraskauden "uuden ystävän."
Paha olo, huimaus ja heikotus. Muutaman päivän ollu tollasta ilmassa aina välillä :meh: En ole kyllä neuvolassa ollut pariin viikkoon, joten en tiedä miten noi kaikki arvot on :D Alhanen verenpaine on kyllä ollut aina, joten voipi olla että se on laskenut taas entisestään.
 
Mulla on koko raskauden ajan ollut alhainen verenpaine ja mulla on ihan normaalia noi sun oireet :D mut parasta on se että saa syödä lakritsia ja salmiakkia ilman et tarttee pelätä niiden vaikuttavan paineisiin.

Mulla on nyt ollut eilisestä saakka aika sukkela suoli... :D Ja eilen syntyi myös mun kaverin "pikkuinen" poika =) Että jos mäkin jo pian pääsisin tosi toimiin :smiley-angelic001
 
Sama juttu täälä :D sukulaiset katto aina ennen kauhuissaan kun vedin lakua ja salmiakkia naamaan raskausaikana, nyt jo oppineet että se on ehkä vaan hyväksi mulle :D viime neuvolassa ollut 105/67 ja alimmillaan 84/55.. Se tästä vielä puuttuis ettei salmiakkia sais syödä!! :D
Kuulostaa lupaavalta, toivotaan parasta! :)
 
Mut tollaset tuntemukset mulla on. Neuvolatäti aina sanoo että ei se enää kauaa masun sisäpuolella ole... Ja mä joka kerta totean vaan et en olis niin varma ja nauran :D
 
Joo noi neuvolantädit/lääkärit sais olla hiljaa noitten arvailuittesa kanssa. Mul sanottii esikoisesta rv 36 tulee minähetkenä hyvänsä ja viikon meni yli >:| siinä sitte 5 viikkoa pohdin "joko nyt." Toki nää viikot voi luokitella "ei kauaa" mutta kylhän se turhauttavalta tuntuu :D
 
Haluaa viettää ehkä synttäreitä Suomen kanssa samana päivänä..:wink
 
Mä naureskelin ite sitä että kun mulla tosiaan on 22.11 synttärit ja tulevalla isukilla 28.11 niin vaavi varmaankin haluaa ihan oman kuukauden syntyä :D
 
Luojankiitos tuo skorpioni kausi loppu! (Itse myös olen.) :D Yksi leijona-tyttö riittää tähän perheeseen! :D
 
Suski, hyvinhän tässä on vielä aikaa vauvan tulla marraskuussa :wink.
Mäkin tälläisenä horoskooppi-höppänänä toivoisin pientä jousimiestä :love7.
 
Oishan vauvalla aikaa tullakin marraskuussa mut luulen ettei vauva taida itse olla halukas :D Isukin pomo kyseli kans et koska meidän pikkuinen syntyy (heillä töissä vähän työmiespulaa) et tällä viikolla ei ainakaan sovi :rolleyes:
Mulleppa se on se ja sama noiden horoskooppien kanssa, kun ite tosiaan olen välillä jousimies ja välillä skorpioni... Siis kun kattelee noista lehdistä ja muista horoskooppi juttuja.
 
Meillä on tän katon alla kolme vesimiestä ja yksi toppakka neitsyt..nuorimmainen..mun anoppi joskus sanoi kun ruettiin miehen kanssa n.11 vuotta sitten seurustelemaan että kaksi vesimiestä ei voi olla yhdessä...tämäkin on näköjään sitten todistettu vääräksi.. 11.v yhteistä taivalta, naimisissa 3.v ja kolmas lapsi tulossa..myrskyistä kyllä ensimmäiset vuodet oli..mutta nyt eletään seesteistä avioliitto elämää täysillä :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä oon rapu ja isäntä jousimies, tulevan pitäis olla jousi mies, mut hilkulle menee jos käynnistellään vasta siellä 42+0
 
Oon muuten huomannu päänsäryn olevan useammin nyt parin viikon aikana :meh: Mä oon kyl muutenki niin niskavikanen ja entinen migreenikko että en tiiä onko se mikään oire :D ..kerkesin kuitenkin ajattelemaan yks päivä että eipäs ole särkenyt päätä pitkään aikaan. Nyt melkein jokapäivä vähän, joskus kauemmin ja joskus vain hetken..
 
Ja toinen on muuten ihan kamala väsymys! Ennen jaksoin puuhata kaikkea ylimäärästä ja nyt vain väsyttää joka päivä :sad001 Tullu noita päikkäreitä nukuttua sen minkä muksut antaa myöten, mut silti uni tulee jo kymmenen aikaa. 9-10h tulee melkeinpä joka yö nukuttua ja 1-2x käytyä vessassa sillä välillä.. Ouh. Sairaalassa kyllä nukun tän väsymyksen pois, kun ei ole noita vanhempia tenavia häiritsemässä unia :)
 
Väsymystä täälläkin osoitteessa. Onko sulla hemppa alhainen? Mulla se oli nyt viime viikoilla tipahtanut 130 -> 115 plus lisäks flunssa päälle o_O. Harmittaa, kun olis kaappi täynnä leivontatarvikkeita ja tekis mieli leipoa vähän snickers-jäätelökakkua, minttusuklaajäädykkeitä pakkaseen ja amerikkalainen juustokakku muuten vaan :p
 
Tää kuuluu ehdottomasti näihin oireisiin...täytyy googlettaa heti aamulla toi snickers-kakun ohje ja tehdä sellanen, SLURPS :p Oisko se Sellanen, et säilyy pakkasessa vierasvaraksi?
 
Takaisin
Top