EmotionalMoshpit
Oman äänensä löytänyt
Selkeimpänä oireena on ollut rintojen arkuus. Muutaman kerran päivässä tulee yökkäys, mutta en ole onneksi alkanut oksentelemaan.
Oon huomannut että tänään ei ole oikein ollut oireita, niin samaistun täällä puhuttuun jännitykseen liittyen oireettomiin päiviin.
Toivottavasti kaikilla vaan sattuu olemaan oireettomia päiviä, ja kaikki hyvin.
Jännittääkö muita vatsanseudun oireet? Huomaan että minulla on välillä menkkamaisia jomotuksia ja nipistelyjä kohdun ja vatsan alueella, ja heti alkaa jännittää ettei vaan olisi vuoto alkamassa. Vaikka eikö tuommoiset tuntemukset ole ihan normaaleja kun kohtu kasvaa ja siellä jotain tapahtuu?![]()
Mä odotan vielä aikaisella viikoilla esikoista ja vaikka tiedän että tuntemukset on normaaleja juurikin tosta syystä kun kohtu kasvaa yms, mutta silti pelästyn joka kerta vähän. Odottavan aika on pitkä, kun sitä EHKÄ uskaltaa vähän hellittää jännityksen kanssa vasta ekan kolmanneksen jälkeen

Sitten kun heräsin niin tuntui, että raskausoireet on yhtäkkiä pahentunu. Rinnat taas vaihteeks aremmat ja sit tää pahoinvointi nyt selkeesti alkaa hiipiä kuvioihin. Se tuntuu sellasena möykkynä kurkussa ja välipalan syönti ei vieny sitä pois. Kun aiemmin jos ollut lievää samaa tunnetta niin syöminen on auttanut.