Mulla nyt 5+2 ja toi huonovointisuus on kyllä lähes olematonta (vielä, kai?). Sen huomaan, että jos nälkä alkaa tulla ja pitää pitkään istua autossa niin tulee vähän epämääräinen olo, mutta kaukana siitä, että mitään puklua tulis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo! Toivottavasti ei nyt ittellä vielä alkais pahoinvoinnit, sit kyl pyydän et uusivat xonvea reseptinMulla nyt 5+2 ja toi huonovointisuus on kyllä lähes olematonta (vielä, kai?). Sen huomaan, että jos nälkä alkaa tulla ja pitää pitkään istua autossa niin tulee vähän epämääräinen olo, mutta kaukana siitä, että mitään puklua tulis.
Itellä kyl oli niin paljo kaikkia vihlomisia mitä milloinkin ekas raskaudes, mut toisessa ei oikeen mitään ku esikoinen oli 3kk ku olin taas raskaanaHyvä tietää, et on noita lääkkeitä. Eka raskaus (joka voisi jatkuakin), niin en yhtään tiedä millasia oloja odottaa![]()
Ymmärrän pelkosi hyvin. Itse juuri pohdin samaa kun tajusin, ettei mulla ole tänään ollut pahoinvointia juuri ollenkaan. Mutta sitten muistin esikoisen raskaudesta, että mulla oli paljon myös oireettomia päiviä. Erona keskeytyneeseen keskenmenoon oli se, että esikoisen raskaudessa oireet kyllä aina palasivat takaisin. Eli kyllä myös oireettomat päivät kuuluvat asiaanTänään 4+4. Oikeastaan mitään oireita ei tänään ole ollut, joten pelottaa. Eilen oli vielä etovaa oloa. Kaikissa kolmessa keskenmenossa oireet loppuivat ja sitten meni kesken... Onko muille tullut tällaista oireiden katoamista?
Täälläkin aika oireetonta. Vatsakipuja ja paineen tunnetta on joka lähtöön, mitä en muista aiemmista raskauksista ollenkaan. Mutta mulla on alkanut yleensä etovat olot käytännössä heti testistä (viimeksi jo ennen testausta ja tiesin siitä), ja nyt niitä ei ole ollenkaan. Tissien arkuuskin loppui.Tänään 4+4. Oikeastaan mitään oireita ei tänään ole ollut, joten pelottaa. Eilen oli vielä etovaa oloa. Kaikissa kolmessa keskenmenossa oireet loppuivat ja sitten meni kesken... Onko muille tullut tällaista oireiden katoamista?
Varhaisultran ajattelin varata mahdollisimman aikaiseen vaiheeseen, jotta siellä sitten selviää onko mitään oikeasti tapahtumassa vai ei.
Mä mietin, että vaikuttaako rintojen arkuuden "kovuuteen" liikunta lieventävänä tekijänä. Itsellä ois vähäisiä havaintoja, et jos on liikuntaa takana niin rinnat ei oo niin arat. Etenki jos erityisesti sellasta rintakehää avaavaa liikettä sisältävää liikuntaEttä voidaanko me omalla toiminnalla jossain määrin vaikuttaa näiden oireiden voimakkuuteen?