Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nila
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä pahoinvointi pysynyt onneks suhteellisen pienenä ja aaltoilevana, toivotaan et pysyykin näin 🤞🏻

Sen sijaan, mua on alkanu närästää tässä jo monena päivänä, onks muilla ilmenny tätä? Neuvolassa tästä jo sanoinkin ja onneks Rennietä saa sit tähän ottaa helpottamaan oloa.

Mulla oli aiemmassa raskaudessa niin kovaa närästystä, ettei siinä renniet enää auttanut. Siksi pyysin työterveydestä jo nyt omepratzolit valmiiksi. 😅

punakkaa vuotoa ei onneks ole taas enää ollut ja huomenna pääsee ultraan tsekkaamaan tilanteen! Mutta närästys on kyllä täälläkin! Jos raskaus jatkuu loppuun asti, niin innolla kyllä odotan, onko tyypillä tukkaa, kun jotkut sanoo närästyksen tarkoittavan sitä😆

Mulla ei oo närästystä, mutta röyhtäilen aika paljon, etenkin iltaisin. Tiiän että vois olla myös närästyksen oire, mutta kai olis muitaki närästykseen viittaavia oireita.. 😅

Närästyksen ite muistan raskaana vaivana ekassa raskaudessa. Varmaan siis viikolta 30 synnärille asti, yhhhh, mut sinne onneks jäi.

Täällä oireet edelleenkin hyvin minmaalisia. Tissit on kipeet välillä ja ihan minimaalista, siis oikeesti tosi minimaalista, etomista. :D pääsen kyl tosi helpolla jos tää on yhtä iisi raskaus! Ei kyllä haittais yhtään.

Takaisin