Raskausoireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja AnnMarii
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko kellään muulla ollut tuhruvuotoa? Mulla nyt menossa rv 11+1 ja toissapäivänä tuli vähän ruskeaa tuhrua, joka sitten kuitenkin loppui siihen. Mutta tänä aamuna sitä tuli taas vähän, ja ahdistaa 😩 esikoisen raskaudessakin kyllä muistan olleen jotain vuotelua, kerran tuli ihan punaistakin verta, mutta aina se säikäyttää. Viikon päästä ois nt-ultra ja oon odottanut innolla että jos sen jälkeen pääsis vihdoin kertoon esikoiselle vauvasta, ja nyt lähtee heti katastrofiajattelut tulille, että noinkohan on enää mitään kerrottavaa 🥺 vaikka tiedänkin että voi olla (ja varmaan onkin) ihan vaaratonta vuotoa, niin silti. Plääh.
Tää on lohduttavaa lukea. Siis että samaa on muillakin. Mulla oli myös ruskeaa tuhruvuotoa 12+0 ja olin aivan psykooseissa.
Eli tiedän hyvinkin tuon tunteen😭♥️
Mullakaan ei selvinnyt mitään syytä vuotoon. Sitä kesti n. 4 päivää ja sit loppui.

Muokattu viimeksi:
Eilinen meni oksentamatta ehkä 5min kestäneellä vähäisellä iltapahoinvoinnilla🤯🤯 eilisen syömiset meni vähän erilailla kun normi arjessa ja mietin onko nyt tästä johtuvaa 🤗 pitänee jatkaa harjoittelua. Uskoisin avaintekijäksi, että kevyen iltapalan söin 1h ennen oletettua pahoinvoinnin alkua (joka klo 20) eli reilusti aiemmin kun aikaisemmin

Tää on lohduttavaa lukea. Siis että samaa on muillakin. Mulla oli myös ruskeaa tuhruvuotoa 12+0 ja olin aivan psykooseissa.
Eli tiedän hyvinkin tuon tunteen😭♥️
Mullakaan ei selvinnyt mitään syytä vuotoon. Sitä kesti n. 4 päivää ja sit loppui.
Näistä saa kyllä aina hermoromahduksen 😓 onneks nyt toistaiseksi ainakin pysynyt vuodot poissa, kiva kuulla että sullakin loppui lyhyeen ja oli harmitonta 🙏🏻 toivon kaikille meille vuodotonta loppuraskautta!

Oon miettinyt paljon tätä väsymystä, varsinkin nyt kun toinen kolmannes alkaa. Pahoinvointia mulla aiheuttaa enää närästys, mutta väsymys on edelleen tosi lamaavaa. Jaksan töissä hyvin, mutta 18 maissa akut on ihan loppu ja lähinnä torkun sohvalla. Urheilu tms olisi arkisin hoidettava päivällä, mutta harvemmin se onnistuu. Vuodenaika ja jatkuva vesisade vaikuttaa varmasti oloon, samoin viimeisen vuoden raaka työtahti. Mutta onko kaikki muut myös väsyneitä? 😅Tunnen tästä tosi huonoa omatuntoa, varsinkin kun instassa tulee jatkuvasti vastaan reelssejä, jossa ihmiset sanovat, että toka kolmannes olisi energinen…. Toki eivät asu Suomessa tähän aikaan vuodesta 😆
Itse ainakin oon ihan tosi väsynyt, veikkaan että toi vähäinen auringonvalo myös vaikuttaa 😅 Siinä mielessä huono omatunto kun oon atm lähinnä kotona ja silti välillä ihan poikki…

Eilinen meni oksentamatta ehkä 5min kestäneellä vähäisellä iltapahoinvoinnilla🤯🤯 eilisen syömiset meni vähän erilailla kun normi arjessa ja mietin onko nyt tästä johtuvaa 🤗 pitänee jatkaa harjoittelua. Uskoisin avaintekijäksi, että kevyen iltapalan söin 1h ennen oletettua pahoinvoinnin alkua (joka klo 20) eli reilusti aiemmin kun aikaisemmin
Täälläkin alkanut oksentelu merkittävästi helpottamaan 😍 nyt oon 1-2 krt oksentanut aamuisin, jonka jälkeen loppupäivän ollut jopa suhteellisen hyvä olo 😊 tänään pääsin jopa esikoisen vauvauintiin, ekaa kertaa kahden kuukauden tauon jälkeen

Takaisin