Krippe
Jostain jotain jo tietävä
Käytätkö b-vitamiinia? Se tekee siitä kans kirkkaampaa ja keltasenpaaOnks teillä virtsan väri muuttunut? Mul on jotenki kirkkaampaa ja keltasempaa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Käytätkö b-vitamiinia? Se tekee siitä kans kirkkaampaa ja keltasenpaaOnks teillä virtsan väri muuttunut? Mul on jotenki kirkkaampaa ja keltasempaa![]()
Tää on siis ihan kamalaa.Nälkä iski eilen, en ees tajunnut! Vielä ei oo väistynyt kertaakaan![]()
Samoja ajatuksia täällä. Mulla aaltoilee paha olo, eilen illasta tähän iltapäivään hirveä olo joka alkoi iltaa kohti helpottaa ja stressi nousee heti. Googlaan muiden kokemuksia ja välillä se pahentaa ahdistusta ja välillä helpottaaMulla on ollut tänään tosi huono päivä tän raskauden kanssa ja pakko sitä tulla purkamaan tänne. Viimeiset 3 päivää on lähes kaikki ruoka etonut pitkin päivää ja jopa oksennus ollut lähellä, mut sit tänään herään pirteänä kuin peipponen ja aivan oireeton olo. Lisäksi näin unta keskenmenosta ja aamulla raskaussovellus ei toiminut (enne?). Oon ollut niin oireeton koko ajan ja ilosin tota etoamisesta. En oo myöskään palellut enää. Ourassa tänään leposyke edelleen +10 lyöntiä koholla ja lämmöt +0.2, mutta sormuskin antoi vihdoin hyviä valmiuslukemia. Noiden lisäksi ristiselkää jomottelee varsinkin iltaa kohden ja tissit ovat pinkeät. Ota tästä nyt selvää että onko siellä jotain vai ei. Kauhea ahdistus odotella vielä viikko varhaisultraa ja pelätä jokaista kohtu-ja selkätuntemusta. Musta tuntuu että te muut ootte niin paljon luottavaisemmin mielin vaikka olisitte oireettomia! Kai jo koettu kohdunulkoinen ja km vaikuttaa, keskeytynyt km multa vielä puuttuukin tosta allekirjoituksesta
äidin kanssa soittelin viime viikolla ja sanoi ettei muista voineensa huonosti raskauksiensa aikana, vain kahvi ällötti häntä. Se lohdutti muutamaksi päiväksi mutta taas oon aivan paineissa
![]()
Hei totta mama viitamiinis on mitä käytänKäytätkö b-vitamiinia? Se tekee siitä kans kirkkaampaa ja keltasenpaa![]()
sykkeet ja hrv edelleen ihan punasella (onneks) mutta onneks saanu vähän palauttavaa aikaa viikonloppuna mökillä. Tämä, mikään ei kuitenkaan maistuTää on siis ihan kamalaa.Mulla nyt 7+ viikolla on vähän tilanne helpottanut, kun oon alkanut syömään kahden tunnin välein. Enää ei ole maha kipeä nälästä ja pysyy pahoinvointikin poissa. Mut ihan sairaan ärsyttävää olla koko ajan syömässä.
Sit mikään ei kuitenkaan oikein maistuisi.
Mä kans olin kova lukemaan muiden kokemuksia. En tiedä, helpottaako ne oikeastiMulla on ollut tänään tosi huono päivä tän raskauden kanssa ja pakko sitä tulla purkamaan tänne. Viimeiset 3 päivää on lähes kaikki ruoka etonut pitkin päivää ja jopa oksennus ollut lähellä, mut sit tänään herään pirteänä kuin peipponen ja aivan oireeton olo. Lisäksi näin unta keskenmenosta ja aamulla raskaussovellus ei toiminut (enne?). Oon ollut niin oireeton koko ajan ja ilosin tota etoamisesta. En oo myöskään palellut enää. Ourassa tänään leposyke edelleen +10 lyöntiä koholla ja lämmöt +0.2, mutta sormuskin antoi vihdoin hyviä valmiuslukemia. Noiden lisäksi ristiselkää jomottelee varsinkin iltaa kohden ja tissit ovat pinkeät. Ota tästä nyt selvää että onko siellä jotain vai ei. Kauhea ahdistus odotella vielä viikko varhaisultraa ja pelätä jokaista kohtu-ja selkätuntemusta. Musta tuntuu että te muut ootte niin paljon luottavaisemmin mielin vaikka olisitte oireettomia! Kai jo koettu kohdunulkoinen ja km vaikuttaa, keskeytynyt km multa vielä puuttuukin tosta allekirjoituksesta
äidin kanssa soittelin viime viikolla ja sanoi ettei muista voineensa huonosti raskauksiensa aikana, vain kahvi ällötti häntä. Se lohdutti muutamaksi päiväksi mutta taas oon aivan paineissa
![]()
Luojan kiitos tuntuu pahoinvointi ittelläkin helpottaneen, kun oon oppinut syömään tasaisemmin. Oon jonkin aikaa vanhempien luona, niin äiti on pitänyt huolta että saan syötyä kaikkea hyvää. Täällä kaapit notkuvat ruokaa niin aikalailla intuitio ohjaa miten paljon ja mitä syödä. Nyt kun pahoinvointi on paremmin kurissa, ruokakin on alkanut maistua paremmin. Toivottavasti vaan saisin pidettyä olon tällaisena kun lähden kotiinTää on siis ihan kamalaa.Mulla nyt 7+ viikolla on vähän tilanne helpottanut, kun oon alkanut syömään kahden tunnin välein. Enää ei ole maha kipeä nälästä ja pysyy pahoinvointikin poissa. Mut ihan sairaan ärsyttävää olla koko ajan syömässä.
Sit mikään ei kuitenkaan oikein maistuisi.
Mulla myös eka raskaus oli tosi ahdistavaa ja stressaavaa aikaa kun koko ajan jännitti miten käy ja koko prosessi oli uutta. Nyt kun on jo yksi lapsi niin olo on paljon parempi. Mulla alko nyt tulla oireita niin koitan nyt vaan uskoa niihin, jos ei vuotoja tai muitakaan ilmene. Ultraan on toki vielä 2,5vk aikaaMulla on ollut tänään tosi huono päivä tän raskauden kanssa ja pakko sitä tulla purkamaan tänne. Viimeiset 3 päivää on lähes kaikki ruoka etonut pitkin päivää ja jopa oksennus ollut lähellä, mut sit tänään herään pirteänä kuin peipponen ja aivan oireeton olo. Lisäksi näin unta keskenmenosta ja aamulla raskaussovellus ei toiminut (enne?). Oon ollut niin oireeton koko ajan ja ilosin tota etoamisesta. En oo myöskään palellut enää. Ourassa tänään leposyke edelleen +10 lyöntiä koholla ja lämmöt +0.2, mutta sormuskin antoi vihdoin hyviä valmiuslukemia. Noiden lisäksi ristiselkää jomottelee varsinkin iltaa kohden ja tissit ovat pinkeät. Ota tästä nyt selvää että onko siellä jotain vai ei. Kauhea ahdistus odotella vielä viikko varhaisultraa ja pelätä jokaista kohtu-ja selkätuntemusta. Musta tuntuu että te muut ootte niin paljon luottavaisemmin mielin vaikka olisitte oireettomia! Kai jo koettu kohdunulkoinen ja km vaikuttaa, keskeytynyt km multa vielä puuttuukin tosta allekirjoituksesta
![]()