Mulla on ihmeellisen energinen olo tässä raskaudessa verrattuna esikoiseen. Mut eilen kävin kävellen kaupassa ja sen jälkeen oli veto pois ja tänään jotenki aivan voimat loppu
onneks mies on vielä huomisen vapaalla ni saan kerättyä voimia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei hauska kun mä myös syön paljon nyt mustaviinimarjojaNälkä tulee äkkiä ja näköjään jugurtti on tullut lisänä ruokavalioonEn yleensä sitä syö ollenkaan. Mustia viinimarjoja menee välillä aika paljon
Pientä etovaa oloa, joka tuttua jo aiemmista. Ei kovin voimalla vielä, mutta sieltä se hiipii.. alamasulla on kyllä painon tunne koko ajan.
Mä jo odottelen, että koska tää iskee, koska molemmissa raskauksissa on ollut aivan hillitön närästys, jossa ei perus Renniestä ollut juuri mitään apua. Ajattelin tällä kertaa pyytää jo valmiiksi reseptin parempaan närästyslääkkeeseen, koska en hetkeäkään usko, etteikö se närästys sieltä jossain kohtaa iskisi.Mulla alkanu nyt jo närästys… esikoisesta oli vaan loppu ajasta kauheeta polttelua ja piti nukkua puoli-istuvassa asennossa
Joo mä syön kirjaimellisest koko ajan jotainOnko muilla loputon nälkä? ...mulla nyt hieman jatkuva etova olo väistynyt, et enää hetkittäistä ja voisin vaan syödä koko ajansiis KOKO AJAN
![]()
Siis tämä. Oon ihan ihmeissäni, tää on ihan uusi juttu verrattuna aiempiin.Mulla on oikeastaan ruokahalu vaan pienentynyt![]()
Joo mullakin tahtoo pahimmat etovat olot iskeä syödessä tai heti sen jälkeenSiis tämä. Oon ihan ihmeissäni, tää on ihan uusi juttu verrattuna aiempiin.
Muistan aiemmista, että tuli heti huono olo jos ruokaväli pääsi liian pitkäksi. Nyt pystyy ihmeen hyvin olla pitkäänkin syömättä ja mulla iskee etovat olot yleensä kesken ruuan tai heti sen jälkeen kun on syönyt![]()