Mulla on tänään ollut enemmän näitä alavatsa kipuja ja vatsa sekasin. Ehkä joku tauti tuloillaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mua etoo aina välillä. Nyt myös hajut aiheuttaa aika voimakasta etomista. Töissä joutuu välillä käsittelemään mätiä kasviksia tai muuta mukavaa, ei kiva Oksentaa ei onneksi ole tarvinnut. Ekassa raskaudessa en oksentanut ollenkaan, saas nähdä onko nyt eri keissiMusta tuntuu että mullakin nyt vähemmän alavatsatuntemuksia tosin tänään oli kunnon vihlasu kun aivastin.
Onko vielä oksettanu ketään? Mulla on välillä ollu orastavaa etäistä etomista, mut ei mitään kauheen merkittävää. Lähinnä sellasta et on ohimennen miettiny että miks mua vähän oksettaa, ja sit tajuu et ai niin
Minulla ei vielä ole ollut tätä. Edellisessä raskaudessa oli! Ja se nälkä tuli jotenkin aina tosi kovana ja yllättäen ja tuli kyllä syötyä ihan liikaa ja liian usein jotain epäterveellistä.Siis tää nälkä on ihan kamala. Voisin koko ajan olla syömässä. Miulla on erillisiä ruokavalio ohjeet kun miehen kaa alettiin vähä kahtoo mitä suuhumme laitetaan. Oon nyt yrittänyt niitä noudattaa, mut tää jatkuva nälkä tekee tästä hyvin vaikeaa. Mut oon tarvittaessa sit syönyt esim pähkinöitä tai banaanin, jos nälkä pääsee liian suureksi.
Mulla on nyt pari päivää tehnyt se tuttu etova olo tuloaan. Tai semmonen jännä tunne ylävatsassa ihan kun ois kamala nälkä mut ei tee mitään mieli laittaa suuhun.Mulkaan ei nälkää, eikä myöskään mitään erityistä väsymystä vielä! Mut etominen on nyt alkanu olee enemmän läsnä! Ei oo meinannu laatta kertaakaan lentää, mut sellanen yleinen etova olo on alkanu valtaa tilaa. Ja ei mulla ookaan loppunu ne menkkakipuaallot. Tänään tuli töissä kesken palaverin. Siinä taas sit hetken aikaa olin vakuuttunu et kesken meni ja kävin mielessäni läpi kaikkee mitä se meinaa. Mut nii vaan se meni ohi taas aika pian mä luulen että tähän mennessä oon joka päivä vähintään kerran ollu täysin varma siitä että nyt meni kesken.
Mä välttelen niitä parhaani mukaan, onneks tulee pysyttyä töidenkin vuoksi enimmäkseen kotonaIllasta piti ihan rintsikat riisua kun pahensi asiaa. Nytkö tää alkaa
Minullakin oli varsin oireetonta pari päivää, mutta nyt taas tosiaan paha olo. Katsoin esikoisen raskauden merkintöjä, siellä ollut myös näitä oireettomia päiviä jotka koetteli uskoa. Silti kaikki meni hyvinMulla taas tänään ollut ahdistus päivä, ku paha olo mennyt ohi, eikä oikein mitään muuta fiiliksiä kun lieviä Menkkafiiliksiä aina välillä.