Raskausoireet

Mulla on tänään ollut enemmän näitä alavatsa kipuja ja vatsa sekasin. Ehkä joku tauti tuloillaan.
 
Musta tuntuu että mullakin nyt vähemmän alavatsatuntemuksia 😬 tosin tänään oli kunnon vihlasu kun aivastin.

Onko vielä oksettanu ketään? Mulla on välillä ollu orastavaa etäistä etomista, mut ei mitään kauheen merkittävää. Lähinnä sellasta et on ohimennen miettiny että miks mua vähän oksettaa, ja sit tajuu et ai niin 👀
 
Oho, puhuttiinki tosta etomisesta ekalla sivulla jo 😆 no yks oire minkä oon huomannu: ajatus ei juokse ihan yhtä kirkkaasti ku ennen 😆
 
Musta tuntuu että mullakin nyt vähemmän alavatsatuntemuksia 😬 tosin tänään oli kunnon vihlasu kun aivastin.

Onko vielä oksettanu ketään? Mulla on välillä ollu orastavaa etäistä etomista, mut ei mitään kauheen merkittävää. Lähinnä sellasta et on ohimennen miettiny että miks mua vähän oksettaa, ja sit tajuu et ai niin 👀
Mua etoo aina välillä. Nyt myös hajut aiheuttaa aika voimakasta etomista. Töissä joutuu välillä käsittelemään mätiä kasviksia tai muuta mukavaa, ei kiva 😅🤢 Oksentaa ei onneksi ole tarvinnut. Ekassa raskaudessa en oksentanut ollenkaan, saas nähdä onko nyt eri keissi
 
Ei onneksi vielä tuota oksettavaa oloa oo *koputtaa puuta! * Eiköhän se jossain vaiheessa tuu.
 
Siis tää nälkä on ihan kamala. Voisin koko ajan olla syömässä. Miulla on erillisiä ruokavalio ohjeet kun miehen kaa alettiin vähä kahtoo mitä suuhumme laitetaan. Oon nyt yrittänyt niitä noudattaa, mut tää jatkuva nälkä tekee tästä hyvin vaikeaa. Mut oon tarvittaessa sit syönyt esim pähkinöitä tai banaanin, jos nälkä pääsee liian suureksi.
 
Siis tää nälkä on ihan kamala. Voisin koko ajan olla syömässä. Miulla on erillisiä ruokavalio ohjeet kun miehen kaa alettiin vähä kahtoo mitä suuhumme laitetaan. Oon nyt yrittänyt niitä noudattaa, mut tää jatkuva nälkä tekee tästä hyvin vaikeaa. Mut oon tarvittaessa sit syönyt esim pähkinöitä tai banaanin, jos nälkä pääsee liian suureksi.
Minulla ei vielä ole ollut tätä. Edellisessä raskaudessa oli! Ja se nälkä tuli jotenkin aina tosi kovana ja yllättäen ja tuli kyllä syötyä ihan liikaa ja liian usein jotain epäterveellistä.
 
Mulla ei oo nälän tunnetta oikein ollenkaan mutta järkyttävä etova olo tulee jos edellisestä syömisestä aikaa, ei tarvi olla kuin pari tuntia niin tekee jo pahaa. Rintoja on särkenyt jo plussasta asti ja se ei ole ainakaan vielä helpottanu. Ja tää väsymys, kokoajan väsyttää vaikka nukunkin mielestäni "paljon". Toki tätä samaa oli esikoisen raskaudessa joka meni loppuun asti, mutta kesken menneessä ei niin toivon että tää ois hyvä merkki 🤞🏻
 
Mullakaan ei sen suurempaa nälkää ole mutta rintojen aristus alkoi eilen. Etomista ei ole 😜
 
Mulkaan ei nälkää, eikä myöskään mitään erityistä väsymystä vielä! Mut etominen on nyt alkanu olee enemmän läsnä! Ei oo meinannu laatta kertaakaan lentää, mut sellanen yleinen etova olo on alkanu valtaa tilaa. Ja ei mulla ookaan loppunu ne menkkakipuaallot. Tänään tuli töissä kesken palaverin. Siinä taas sit hetken aikaa olin vakuuttunu et kesken meni ja kävin mielessäni läpi kaikkee mitä se meinaa. Mut nii vaan se meni ohi taas aika pian 😅 mä luulen että tähän mennessä oon joka päivä vähintään kerran ollu täysin varma siitä että nyt meni kesken.
 
Mulkaan ei nälkää, eikä myöskään mitään erityistä väsymystä vielä! Mut etominen on nyt alkanu olee enemmän läsnä! Ei oo meinannu laatta kertaakaan lentää, mut sellanen yleinen etova olo on alkanu valtaa tilaa. Ja ei mulla ookaan loppunu ne menkkakipuaallot. Tänään tuli töissä kesken palaverin. Siinä taas sit hetken aikaa olin vakuuttunu et kesken meni ja kävin mielessäni läpi kaikkee mitä se meinaa. Mut nii vaan se meni ohi taas aika pian 😅 mä luulen että tähän mennessä oon joka päivä vähintään kerran ollu täysin varma siitä että nyt meni kesken.
Mulla on nyt pari päivää tehnyt se tuttu etova olo tuloaan. Tai semmonen jännä tunne ylävatsassa ihan kun ois kamala nälkä mut ei tee mitään mieli laittaa suuhun.
 
Mulla on ollut kans viime päivinä tuota lievää tasaista etovaa oloa, paitsi tänään loppui aamupäivän jälkeen 🙈
 
Aijai, tänään sattu kävelyllä rintoihin niin että piti irvistää! Meni onneks nopee ohi, mietin jo et mitä tässä kuuluis tehä, meenkö loppukävelyn niin että käsillä tuen rintoja ettei satu 🤣
 
Täällä ei tissikipua vielä! Mutta tänään on ollut huono olo. Jee! 😆
 
Mulla taas tänään ollut ahdistus päivä, ku paha olo mennyt ohi, eikä oikein mitään muuta fiiliksiä kun lieviä Menkkafiiliksiä aina välillä.
 
Mulla taas tänään ollut ahdistus päivä, ku paha olo mennyt ohi, eikä oikein mitään muuta fiiliksiä kun lieviä Menkkafiiliksiä aina välillä.
Minullakin oli varsin oireetonta pari päivää, mutta nyt taas tosiaan paha olo. Katsoin esikoisen raskauden merkintöjä, siellä ollut myös näitä oireettomia päiviä jotka koetteli uskoa. Silti kaikki meni hyvin 😊
 
Takaisin
Top