Hyvältä näytti! Syke löytyi ja muutenkin kaikki näytti hyvältä.Mille siellä ultrassa näytti?![]()
Oireet loistaa poissaolollaan, mut kätilö "varoitteli" että tällä viikolla pahoinvointi voi tehdä paluun
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyvältä näytti! Syke löytyi ja muutenkin kaikki näytti hyvältä.Mille siellä ultrassa näytti?![]()
Mahtavaa! Meillä onkin taas 1,5 vko:n päästä julkisen puolen varhaisultra, niin pääsee kurkkaamaan, kuinka on kasvanut
Hienoja uutisia!Hyvältä näytti! Syke löytyi ja muutenkin kaikki näytti hyvältä.Mikä helpotus! Yhden päivän oli ns. hitaammin kasvanut kuin mitä olisi "pitänyt", mutta siitä ei tarvii huolestua. Kuulemma normaalia pakastealkio-/hoitoalkuisissa
Lapsettomuuspolin mukaan nyt siis 7+0 ja ultran mukaan 6+6.
Oireet loistaa poissaolollaan, mut kätilö "varoitteli" että tällä viikolla pahoinvointi voi tehdä paluun![]()
Mulla tätä ihan samaa et kaikki ruuat on lähinnä "kertakäyttösii"Mitkä ruoat teillä pahoinvoinnista kärsiville on menneet parhaiten alas?
Minulla on nyt pari viikkoa (nyt 7+1) ollut jatkuvaa pahoinvointia ja satunnaista oksentelua. Syöminen käy yhä vaikeammaksi kun tuntuu, että kerran kun on jotakin syönyt niin sen jälkeen sama ruoka etoo älyttömästi. Jonkun aikaa toimi esim. vispipuuro, viili ja paahtoleipä, mutta nyt nekin alkavat tökkiä. Lisäksi muutaman päivän ajan oksentelua on ollut aiempaa säännöllisemmin (yleensä aamulla aamupalan jälkeen). Lämpimiä aterioita en ole juuri pystynyt syömään, silloin tällöin menee pienen pieni annos riippuen ruoasta. Kaupassa vaikea päättää mitä kokeilisi, kun kaikki vaan aiheuttaa ällötystä![]()
Jogurttia, viiliä ja rahkaa olen kuluttanut aika paljon, mutta nekin alkavat hieman tökkiä. Riisimurot menevät välillä ja välillä taas ei.Mun luottoruuat on ollut jogurtit, banaani ja maito, maitokaakao ja leipäjuusto. Pahimpina päivinä oon pitänyt itteni hengissä sipseilläKaakaota oli jopa "mukava" oksentaa eikä mennyt oksentamisen vuoksi siihen edes maku
![]()
Joo toi appelsiinimehu on yksi pahimmistaJatkan ällölinjallaAppelsiinimehun juominen jäi kokonaan pois, kun sitä kerran oksensin ulos. Se kyllä korvensi kurkkua ihan kunnolla
![]()
oon kyllä usealta kuullut että klementiinit on se go to! pitää itsekin kokeilla nyt kun menee enemmän ruokia alas ja ei oo 24/7 huono olo. mutta oon myös kuullut että jäätelön nauttiminen pienissä määrissä helpottais koska jos oksentelee paljon nii jäätelö tulee viilentävänä ulos.
Ruisleipä on kyllä varsin epämiellyttävää tavaraa paluumatkallaanJoo toi appelsiinimehu on yksi pahimmistaja lisäyksenä toinen pahin on näkkileipä ja kovaruisleipä, joka ei oo ehtiny kunnol sulaa. Luulin kerran tukehtuvani niide ulostuloon
Oon nyt löytänyt yhen luottoruuan, klementiinit❤ ne maistuu aina onneks![]()