Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo. Mä oon jo normaalitilassa just tommonen, että jos ärsyynnyn, niin ärsyynnyn lisää siitä, että ärsyynnyin. Nyt se on kertaantunut ihan huolella!En tiiä onko tää joku oire mutta siis mua ärsyttää ja kiukuttaa kaikki... Menee sekin tunteisiin. Enkä myöskään tiedä mitä haluan esim syödä ja sekin kiukuttaa että on ärsyttävä olo...
En tiiä onko tää joku oire mutta siis mua ärsyttää ja kiukuttaa kaikki... Menee sekin tunteisiin. Enkä myöskään tiedä mitä haluan esim syödä ja sekin kiukuttaa että on ärsyttävä olo...
Täälläkin väsymys kuulostaa tutulta. Tänään kotiin tullessa menin päikkäreille ja siitä herätessä olikin sitten melkosen huono olo, ekan kerran oikein kunnolla ja siitä tuli jopa vähän hyvä mieli. Vaikka kuten täälläkin todettu eihän oireet/oireettomuus mistään kerro... Ulkoilu onneksi helpotti ja vähän piristi, vaikka sinne lähteminen olikin työn ja tuskan takana. Musta tuntuu että tätä voimattomuutta lisää se ettei pysty syömään kunnolla ja siitäkin johtuen energiat matalalla.
Itsellä ollut jokaisessa raskaudessa etovaa oloa, mutta ei tätä närästystä. Sen takia kun oireet erit niin heti toivoo, jos oiskin poika. Kolme tyttöä meiltäkin jo löytyy. Vaikka yhtä rakas se tyttökin on, enkö tiedä osaisinko toimia ees pojan kanssaMulla nyt pitäisi olla 5+0, oireet tuntuu melko pieniltä, kun aiemmissa raskauksissa krapula on alkanut heti alusta ja kestänyt koko ensimmäisen kolmanneksen. Mutta jospa tämä tästä etenee normaalisti.
Nyt siis vaihtelevasti huono olo sekä oksennus ihan hilkulla ja seuraavassa hetkessä ei mitää tietoakaan. Oikea nivunen juilii koko ajan. Mulla myös röyhtäilyt alkanut ja liittyy usein noihin pahoinvoinnin hetkiin.
Pöljänä salaa toivon, että tämä oireiden erilaisuus ja lähes oksennuksen partaalla oleminen tarkoittaisi poikavauvaa, kun aiemmat lapset ovat tyttöjä.