Hepsuli
Sukkela juttelija
Mulla on kyllä selluliitti reisissä näkynyt ennenkin, mutta huomasin kyllä että ne on vähän enemmän muhkuraiset kuin ennen olivat. Koko ei ole kasvanut sillä samat farkut menee jalkaan edelleen. Rinnat on kasvaneet ja nautin siitä
Vanha lauta. Huomannut että keskiraskaudessa hiukset ja kynnet oli hyvässä kunnossa, vahvemmat kynnet kiiltävät hiukset.. nyt on hiukset kuivat ja kynnet alkaneet haurastua. Johtuiskohan siitä että vauva vie niitä mun hivenaineita nyt enemmän..en tiedä tästä teoriasta.
Selkä on pirun kipeä ja se jalka aina puutuu millä kyljellä nukun, selällään ei voi nukkua kun se sattuu. Kauhistuttaa jo loppuvaihe jos ei muuten pysty nukkumaan kuin selällään.
Hullujen hommaa.. :D
Pissat kyllä lirahtelee täälläkin ja mulla on jo sellaisia että pissahätä ei varoita vaan kun on mentävä, niin on jo kiire!
Selkä on pirun kipeä ja se jalka aina puutuu millä kyljellä nukun, selällään ei voi nukkua kun se sattuu. Kauhistuttaa jo loppuvaihe jos ei muuten pysty nukkumaan kuin selällään.
Hullujen hommaa.. :D
Pissat kyllä lirahtelee täälläkin ja mulla on jo sellaisia että pissahätä ei varoita vaan kun on mentävä, niin on jo kiire!