Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Taitaa olla aika yleinen ongelma tää atopian paheneminen. Ite olin jo hilkulla hakeutua ihotautilääkärille apua hakemaan, mutta sitten tulikin taas parempi jakso. Nyt taas sellainen viikko menossa, että kortisonvoidetta kuluu. Tosi inhottavaa tämäkin...Mulla aikaisemminkin ollut atooppinen ja kuiva iho on pahentunut entisestään nyt raskauden aikana. Naama hilseilee eikä toistaiseksi ole löytyny rasvaa, joka korjais tämän naaman... Lisäksi oltiin lomailemassa Välimerellä viime viikko ja olin varma, että nyt iho paranee lämmössä. Mut mitä vielä! Järkyttävä aurinkoihottuma ja kutina!
Lisäksi muakin on aftat kiusanneet ja syöminen on välillä tosi hankalaa.
Puhumattakaan sitten heikoista hermoista :D kotona ei oo hermoja, eikä töissäkään. Kauhea itsehillintä koko ajan päällä, ettei suututa kaikkia!
Mites muilla toi kutina? Iho kutisee päivä päivältä enemmän eikä rajoitu vaan vatsan seutuville, vaan myös mm. jalkoihin ja käsiin.
Mulla on valmiiksi maksa-arvot olleet vuosia jo hieman koholla ja nyt aloin pelkäämään raskaushepatoosia. Tiedon ihmemaasta eli netistä luin että sen kutinan pitäis raskaushepatoosissa alkaa vasta n. viikolla 30 mut silti..