Mä soittelin eilen mun labratuloksia ja maksat oli ennallaan ja sappi noussut hiukan, mun kätilö oli sitä mieltä et kaikki lienee ihan ok, mutta kysyy viel lääkärin mielipiteen. Tänään tää samainen kätilö sitten soitti ja totes et lääkäri haluaa lisää kokeita ja mun tarttis mennä labraan vielä tänään, ja mä kävinkin. Soitti sit vielä tuon jälkeenkin ja totes et mulle on saatu torstaille lääkäriaika ja on tosi tärkeetä et pääsen paikalle, katotaan ultra taas samalla. Mullahan on ollut noita myrkytysoireita vaikka kuinka kauan ja labrat on pysyny kohtuu samoin aika kauan, nyt lääkäri oli kuitenkin huolestunut enemmän en tiedä oliko noiden labrojen takia vaiko muiden oireiden. Mulla on semmonen jokseenkin epämääränen olo vähän väliä, turvotukset yläkropassa, juon aivan sikana kun koko ajan janottaa, näen tähtiä päivittäin, paineet on koholla, sykkeet on jatkuvasti yli sadan, mulla on ihan sairaan vilkkaat refleksit jaloissa ja käsissä eli levottomat jalat on levinny myös käsiin, turvotuksia saattaa parissa päivässä tulla useamman kilon edestä, ajoittain päänsärkyä, proteiinia on vähän väliä pissassa.... lääkärillä oli vissiin heränny epäilys et mulla saattaa olla sydämessä nyt jotain tai sit tosiaan myrkytys pahenee ja sitä nyt sit tutkitaan noilla lisälabroilla ja torstain lääkärikäynnillä, hiukan alko huolestuttaa, mutta toisaalta mun olo on siedettävä niin en suostu huolestumaan.