Raskauskilot

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gnome
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ite pyöräilen tällä hetkellä 18km päivässä yhteensä töihin ja koiran lenkitys päälle. Se saa riittää. Mulla ois kilot tervetulleet! Vielä -5kg viime raskauden lähtöpainoon ja olo on liian luinen. Pakotan itteni syömään 2 tunnin välein

Wifey sulla on tullu samaan tahtiin kun mulla esikoisesta :D
Nyt ei oo tullu vielä mitään, jopa paino laskenut kun ei ruoka maistu niin kuin ennen ja välillä tulee ylös :(

Mulla tuli joku 14-15 kiloa kans loppujen lopuks, lopussa tuli turvotuksen takia kiloja :( Mut et saattaa eka nousta hurjasti ja sit tasaantua.

Mua vähä huoletti ylipaino aluks, pahoinvoinnin takia paino tippunu normaalipainoon ja huoletti enemmän se jatkuva painon lasku. Liikkua en oo pystyny joten lihakset on varmasti kadonnu :(

Mulla ei oo paino muuttunu vielä suuntaan tai toiseen.. En omista kotona vaakaa, mutta pitäs vissiin sellanen hankkia, että pysyis paremmin perillä omasta painosta jatkossa:D Nyt oon käynyt meidän työpaikan matkalaukkuvaa'alla satunnaisesti..:D

Mut eiks manteliina se oo iha hyvä et töissä voi vaa'alla käydä :D ei oo nii kiire sille omalle vaa'alle :'D

Tänää just kävin vaa'alla ja eipä tuo paino o noussu ollenkaa, vaikka maha pömpöttää ku mikäkin. Ja koko aika oon syömässä jotain ku nälkä kurnii masussa.
8+4

Hyyi, neuvolan vaaka näyttää 600g enemmän kun kotivaaka o_O Mikä henkinen kärsimys...

Gnome onpas paska säkä! :o meillä näytti vähä vähemmä. Tai sit olin päivässä taas sillon laihtunu :D

Höh, eihän 600g ole mitään. Mulla neuvolavaaka näytti 1,5 kiloa enemmän mitä kotivaaka :D

Musta tuntuu et neuvolan vaaka näyttää 2-3 kg enempi Ku meijän kotivaaka :o siks lakkasin käymästä kotivaa'alla. Taitaa olla huono vaaka Meil :D

Mulla tullu pari kiloa (9+0), koska syön enemmän kuin ennen. On vaan niin kova nälkä koko ajan... ja kaikki ruoka ei maistu, pakko mennä mielihalujen mukaan (tai sitten olen vain liian heikko...). Harmittaa, mutta nyt en vain pysty hillitsemään itseäni, tulen niin kiukkuiseksi jos yritän. Olen luovuttanut ja tiedostan että edessä on katkera laihdutusurakka. Imetys ei ole mulla koskaan painoa alentanut - ja se jos mikä on epäreilua!! :grumpy:

Kytsi mullakaan ei imetys pudottanut kiloja :o Mä kyllä söin paljon et riittäis maito, oli sen kanssa muutenki taistelua välillä :( oksentelu kyllä pudottanut nyt kivasti :o Ehkä pysyn tässä 10kilon tavoitteessa :)

Omasta vaa'asta loppui sopivasti patteri enkä vielä ole saanut aikaiseksi ostaa uutta. :rolleyes: No, huomenna selviää ensimmäisessä neuvolassa totuus, epäilen pientä masennusta sen luvun jälkeen, jotenkin turvonnut olo vaikka ruoka ei maistukkaan. :banghead:

Meillä kans 2kg neuvolan vaaka näyttää enempi. Siellä kyl p*ska vaaka! :D

Takaisin