Raskauskilot

Rsnn on pyörinyt kantorepun hankinta mielessä, sellaisia saa varmaan netistäkin ihan hyvin tilattua :) sekin varmaan ehtii perille ennen kuin ne vaunut on täällä :grin
 
Ei vitsi nyt on pakko hehkuttaa, kuvittelin että multa on lähtenyt tyyliin 2 kiloa edellisestä punnituksesta (joka oli siis 2 pv ennen kuin meidän pikkuinen syntyi) niin vaaka näyttikin -12,5 kg!!!!!!:happy093 Oli kyllä huima piristys tähän vaunuttomaan arkeen!!! Enkä kyllä tajua miten moinen on mahdollista kun en ole päässyt missään vaiheessa edes ulos kävelylle pikkuisen kanssa ja herkkujen suhteen itsekuri ollut aivan olematon o_O Varmaan tyssähtää koko painonlaskukin nyt kun piti asiasta hihkua, mutta nyt ei ole "enää" kuin 13 kg lähtöpainoon ja 16 kg normaalilukemiin. Nuo sentään kuulostaa jotenkin mahdolliselta saavuttaa jossain elämän vaiheessa..
 
Huoh, paino ei ole juuri tippunut.. Painan siis edelleen melkein saman verran kuin synnäriltä lähtiessä. Oon melko varma, että johtunee noista pillereistä kun painokin alkoi jopa nousemaan sen jälkeen kun ne aloitin.. Mutta jotain hyvää sentään! Viikon jumpat ja lenkkeilyt vieneet yhen sentin vyötäröltä :grin tästä on hyvä jatkaa! Jospa ne kilotkin karisee sitten perässä.. :rolleyes:
 
Hyvä Millier, kyllä niitä senttejä varmasti vielä lähtee! :) Mulla kävi nyt juuri niinkuin ennustin. Kävin vaa'alla ja paino oli täsmälleen sama kuin 2 viikkoa sitten. Että tähänkö sitä nyt sitten jäätiinkin. Ja itselläni ei vielä edes ole ehkäisyä aloitettu niin ei voi johtua siitäkään :confused: Harmittaa!
 
Vihdoin paino on alkanut tippua!! Nyt jo 4kg kevyempi! Riittäisi kun vielä 3kg tippuisi niin olisin tavoitteessani!
 
Tai oikeastaan kun laskee paljon tuli painoa raskaana ja siitä paino tullut jo 10kg alas päin!!!!
 
Mä en ole kyllä saanut tiputettua painoa yhtään, päin vastoin mun paino on 2kg noussut! Tiedän ettei tää arki ole ollut mitään helppoa vauvan kanssa ja siks en ole saanut aikaseksi edes alottaa lenkkeilyä tai mitään kun jotenkin tää arki vaan "masentaa" enimmäkseen.. ja mä ehkä kuvittelin tän elämän erilaiseksi. Sit kun kattoo peiliin niin alkaa masentaa vielä enemmän ja se viimeinenkin ilo loppuu siihen. :sad001 Sit vielä tää talven tulo kun koko ajan on harmaata ja märkää, eikä aurinkoakaan näy! Ollappa jo kevät.....
 
Mä laitoin kalenteriin tavoitepainon ylös ja tavoitevyötäröympäryksen ja nyt oon punninnu ja mittaillu aamuisin. Merkkaan tulokset kalenteriin ylös ja otan kicksejä kun paino ja sentit vähenee. Vähän kuin olis joulukalenteri. Tosin nyt on sahaillu paikallaan, mut pitää tsemppiä yllä silti.
 
Mäkin oon kerran kuussa ottanu mittoja, ja toistaiseks ihan hyvin pudonnu. Tän flunssan kanssa ei vaan pysty liikkumaan, joten ei varmaan toi hyvä tahti pysy yllä :/
 
pitäisköhän itsekin nyt ryhdistäytyä ja vaikka kerran viikossa käydä vaa'alla ja mittailla vähän? Ois se kiva mahtua muihinkin kuin äitiyshousuihin ja lökäpöksyihin...raskauskilot hävinneet mut läskiä jäi
 
Maanantaina iski kipinä lenkille ja kävinkin lenkillä ja vieläpä juoksemassa! :eek: Tein tunnin lenkin mistä juoksin suurimman osan, ei hullummin kun on ylipainoa se 20kg. Olen siis itseeni aika tyytyväinen, viimeksi olen juossut ennen raskautta kunnolla. :) No siitäpä sitten ajattelin että nyt on pakko alkaa liikkua oikeesti taas ja olenkin käynyt lenkillä joka toinen päivä, tosin vaunulenkillä mutta kuitenkin vähintään tunnin kävellyt reippasti. Otin sykemittarinkin mukaan lenkeille taas ja kappas, 1.5h reipas kävelylenkki kuluttikin yli 400kcal! Siinäpä motivaatiota kerrakseen!! :gen014
 
Takaisin
Top