Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pahoittelen
Suklaahippukekseillähän se lähtee
vois vaikka leipoo viikonloppuna... Jos sit ens vuonna se sokeriton syyskuu.
Tai puolukkahilloa tuli syötyä maksalaatikon kanssa ja hunajaa oon käyttänyt teessä. Et sokeria olen kyllä saanut, mutta ilman herkkuja kyllä. Ei tosin ole ollut mitään pahoja kiusauksia. Kylässä oli piirakkaa tarjolla, jonka vältin, ja normi kauppareissut selvitetty.Pakastus kävi kyllä mielessä, mutta meillä on vain tuo jääkaapissa oleva pikkuinen kolmen tähden pakastelokero. Siinä ei voi pakastaa niin, että ruoka säilyisi hyvänä pitkiä aikoja. :D No ehkä noille kekseille joku syöjä/syöjiä löytyy. :)Pakastat Belle ne ylimääräset keksit herkkupäivälleJa sinne ihan perimmäiseen pakastimen nurkkaan ettei niitä tuu heti kaivettua esille
![]()
ja mies ei ku kantaa herkkuja nokan eteen ku haluaa ilahduttaa.. ja joo, oon monta kertaa sanonu että älä tuo, vaan kappas, se ei sitä kauaa muista
Jos sit parin vuoden päästä pääsis kuntoon kun rakentuu talo johon on yks huone suunniteltu kuntosaliks :) Sitä odotellessa...