Raskausdiabetes

Mulle sanottiin että sokereita seurataan 2 päivää, eli ei tarvitse varautua olemaan pidempään kun muutkaan. Sairaalassa pitää ilmeisesti (ainakin täällä) jokaisen olla vähintään se 48h.

Mulla riitti se yksi tabletti laittamaan paastoarvot kuntoon. Hassua, että paastoarvot ei ollut rasituksessa yli, mutta kotiseurannassa sitten just ne oli pielessä.
 
Me ollaan kahden lapsen kohdalla päästy lähtee kun ovat olleet n.1vrk ja toinen 1,5vrk niin nytkin olin valmis lähtemään mahdollisimman äkkiä kotia mutta nyt tää sit muuttaa kaiken :D mutta mukavampi tosin tietää näin etukäteen. Nyt ku ressaa ma neuvolaan asti et sais jonkin laista ohjeistusta mistään. Miks tyhmänä piti käyä viikonloppua vaste lukemassa tulokset
 
Luultavasti painoarvioultraan pääsee ylimääräisenä. Mä kävin viimeraskaudessa kaksi kertaa ja nyt olen ehtinyt jo kahdesti. Jos raskaus etenee normaalisti loppuun, niin luulen että lähempänä laskettua aikaa on vielä yksi painoarvio.
 
Ei meillä perus radin takia ole ylimääräisiä ultria. Jos jotain epäilyttävää niin varmaan sitten, mutta kun vaan näin seurannalla mennään niin ei. Paikkakuntakohtaista varmasti taas.
 
OK,eli paikkakunta kohtaista. Mua vaan hirvittää jos tää kasvaa kovin isoksi meil tytöt ollut yli 3700 pojat taas paljon pienempiä :)
 
Takaisin
Top