Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä sain neuvolasta ohjeen, että viikon voi pistää samalla neulalla.
Kun kävin siellä diabeetteskätilöllä maanantaina, niin sanoin, että liuskat alkaa olla vähissä ja seuraavaan neuvolaan on vielä useampi viikko, että saakohan sieltä hakea kuitenkin lisää. Täti siinä sanoi, että hän tekee hoitotarvikelähetteen ja saan sillä hakea terveyskeskuksesta liuskat. Noh, seuraavana päivänä tk:n hoitotarvikeyksiköstä soitettiin ja kysyttiin mistä apteekista haluan liuskat ja neulat hakea. Sanoin, että neuloja on kyllä vielä, niitä ei tarvitse. Täti sanoi, että ne on kertakäyttöisiä, että niitäkin tulee saman verran kuin liuskoja. Totesin, että sopiihan se. Kävin apteekista sitten hakemassa liuskapakettia ja piikkejä, niin niitä olikin muovikassillinen. 12 pakettia molempia! Mulla on siis 600 neulaa ja liuskaa. Olis se yksikin paketti riittänyt. Olen vaihtanut nyt sitten aamuisin uuden neulan.
Mä tiedustelin tosta meidän apteekista joku aika sitten sen liuskapaketin hintaa ja se oli 70€ /50 liuskaa. Kohtuu arvokkaan paketin sain.
Voi luoja mä taidan kuulua tätä porukkaan kanssa. Aamulla sokeri rasituksessa käyty (viikkoja nyt 30+0) ja äske tuli tulokset jos oikein tulkitsin niin yks arvo (tunnin päästä) ylitti sallitun. Maanantaina vasta neuvola. Pikkuisen alko kouluttaase oli hissiin siinä kun toivoin et lysyllä tai polikliinisellä synnytyksellä kotia :D nyt ku kahlais nettiä mitä tulevan pitää