Heti radi-diagnoosin jälkeen olin tosi tarkka tuosta ruokavaliosta, mutta kun aamumittaukset oli 4,4-5,0 välillä koko ajan, niin olen nyt selvästi alkanut lipsumaan. Viikonloppuna pitäis ottaa ekan kerran ne neljä mittausta ennen ruokaa ja tunti syömisen jälkeen.
Onko teillä millaisia mittausohjeita? Mun pitää ottaa joka toinen viikko neljänä päivänä paastoarvot ja joka toinen viikko yhtenä päivänä nuo ruokailuun liittyvät mittaukset.
Onko teillä millaisia mittausohjeita? Mun pitää ottaa joka toinen viikko neljänä päivänä paastoarvot ja joka toinen viikko yhtenä päivänä nuo ruokailuun liittyvät mittaukset.
eli kun olen aijemmin tottunut paljon laskemaan kaloreita ja koitan nyt kääntää saman tyylin hiilareiden laskemiselle... eli kysymys kuuluu: kuinka monta grammaa hiilareita saa olla esim aamupalassa tai lounaassa että sokerit pysyy hyvänä? vaikuttaako vaan hiilarit sokereiden nousuun vai muutkin esim jos rupean karppaamaan niin nostaako salaatti ja kana sokeria?
mutta on niin vaikea ymmärtää tätä ruokavaliota..
vaikeempaa ehkä on pitää hiilarit kurissa mutta saada kuitenkin kaloreita kasaan... esim tän päivän ruokailu näyttää muuten hyvältä mutta kalorit jää 1300 ja se kai ei ole hyvä jos aloittaa rajun painonpudotuksen raskausaikana?