[:)] HYVÄÄ UUTTA VIIKKOA KAIKILLE [:)]
SSALLA: Periaatteessahan harjoitussupistusten ei pitäisi olla kivuliaita;ei ainakaan kovin paljoa.Yleensähän ne vain kovettavat mahan ja vatsassa tuntuu epämukavaa kiristyksen tunnetta.
Mutta kyllä nuo harjoitussupparit erottaa hyvin kipeistä suppareista.Minä ainakin..kun jo monessa raskaudessa niitä on tullut [;)]
Mutta jos sulla tulee kipeitä suppareita,jotka eivät mene esim.asentoa vaihtamalla ohitse.Niin kyllä sinun ehdottomasti kannattaa käydä näytillä esim.ä-polilla.
Mieluummin sitä pitää olla ylivarovainen kuin hälläväliä-tyylinen.
Minä kun olen jo niin vanha pieru näissä asioissa,niin minulle on ihan normia jo vähän suuremmatkin kivut ja vaivat [;)][:D]
Kyllähän hoitamaton r-diabetes voi aiheuttaa vauvalle tuon isokokoisuuden lisäksi myös vammautumista [&:].Eli kyllä tämä sairaus kannattaa ihan tosissaan ottaa!
Mutta eiköhän ne siellä ä-polilla perjantaina sinulle jo pikkuhiljaa jo määrää myös insuliineja,jos sulla ei noi arvot ala tuosta laskemaan ruokavalion ansiosta!
SHANI: KIITOS SUURI peukutuksista ja toivotuksista [:)][:)][:)]
Olet aivan ihana palstaystävä [:)][:)][:)]!!
Voi ei noita sinun aterian jälkeisiä arvojasi [:(][&:]..
Ikävää,että ne vain pysyvät noin korkeina [:'(]!!
Mutta lohdutuksen sanana voin sanoa,että sulla tosi hienoja arvoja noi ennen ateriaa olevat arvot..wau [:)]!!
Niistä saat sinä kyllä olla onnellinen ja tyytyväinen [:)]!!Hienoa!!
Meillä siis menee ihan päinvastoin nämä meidän arvot [;)]
Mulla on ennen ateriaa ja aamupaastoarvot liian korkeita ja aterian jälkeiset arvot matalia.
Ehkä sinun ei kannata juoda sitä tuoremehua ollenkaan?Mulle ainakin diabeteshoitaja sanoi,että se todella pahaa ainetta diabeetikolle.Nostaa arvoja ihan huimasti,kun sisältää niin paljon hiilareita [&:].
Tosin mulla se ei kyllä nosta noita arvoja..mutta kuten olen aiemmin sanonutkin,niin mulla ei nosta mitkäänn ruoat noita aterian jälkeisiä arvoja.
Pidän sinulle rakas ystävä miljoonasti peukkuja,että saat hyviä uutisia neuvolasta tänään [:)]!!Siis ennenkaikkea,ettei se täti ala sulle paasaamaan turhasta!!
Mun mielestä se on jotenkin niin ilkeetä,että äiti,joka muutenkin jo joutuu stresaamaan ruokavaliostaan ja painostaan.Ja tekee kaikkensa,jotta vauvalla on kaikki hyvin,niin saa vielä ihan turhaan kuunnella neuvolan tädin paasausta,jos paino on noussut vaikka esím.100g liikaa viikossa [:'(].
Sinä kumminkin olet tosi hinosti noudattanut ruokavaliota [:)]
Mutta koska sulla on ollut noita korkeita aterian jälkeisiä arvoja,niin melko varmaan neuvolan täti lähettää sinut ä-polille d-hoitajan ja gynen vastaanotolle [8|]?
Voi olla,että ne nyt alkavat sinulle jo miettiä niitä ateria-insuliineja [:-]?
Mutta peukkuja pidän sinulle,että saat hyviä uutisia [:)][:)][:)]
Tulehan kertomaan kuulumiset heti,kun ehdit/jaksat?
Hyvää mieltä toivotan sinulle [:)][:)][:)]
IRI: Moikka pitkästä aikaa [:)]
Olenkin ihmetellyt,että mihin sinä olet oikein kadonnut [;)]
KIITOS SUURI paranemistoivotuksista [:)][:)][:)]!!
Täällä on muksuilla hienosti auttanut silmätipat ja antibiootit,joten jälleen voidaan huokaista ainakin hetkeksi,kun sairaudet on nitistetty [;)]
Ainut huoli on nyt vain tuo Poitsun selkä..toivottavasti magneettikuvissa ei näy mitään poikkeavaa!!Tosin vahva tunne on itselläni,että saadaan sieltä hyviä uutisia [:)]
Pakkohan se on ajatella vain hyviä uutisia..negatiiviset ajatukset vain löisivät ihmistä,jos niitä vain kokoajan ajattelisi.
No huh huh [&:]..Siellä onkin sattunut ja tapahtunut kaikkea jännittävää [&:]
ONNEKSI sait hyviä tuloksia tutkimuksista..huh [:)][:)][:)]
Ihanaa,että Tirrillä oli kaikki hyvin [:)][:)][:)]
Ihanaa,että maksakokeet ok,ettei hepatoosia ollut!!
Pidän miljoonasti peukkuja,että protskut pysyy poissa pissasta ja paineetkin kotona pysyvät alhaisina [:)]
Ja hyvä,että sokerit ovat nyt olleet hyviä inskan ansiosta [:)]!!
Mun on pakko taas kysyä sun raskausviikkoja [&o][:-]?
Sun pitää ystävä hyvä laittaa raskausviikot aina näkyviin,ettei aina tarvi niitä kysellä [;)][:D]
Mutta mielettömästi nyt toivotan sinulle terveyttä ja hyvää vointia [:)]
(.) Mitäs tänne [;)]
Tänään aamusta oltiin ensimmäistä kertaa lasten kanssa pulkkamäessä [:D][:D]
Siis tämän kesän jälken ensimmäistä kertaa [;)][:D]
Kyllä nuo muksut ovat ihan onnessaan,kun on lunta maassa.
Me aikuiset ( tai minä ainakaan ) en tykkää kyllä yhtään talvesta [:'(]
Aamupaasto tänään 5,1 [:)]
Eilen mittasin taas lounaan jälkeisen arvon ja se oli 5,3 [:D].Miettikää..ennen ateriaa oleva arvo oli 5,5 [:-].Ja kaikenlisäksi minä söin vielä lauantaista hirvipaistia ( punaviinikastike,jossa oli rasvaakin aika paljon ),uuniperunoita ja salaattia.Jälkiruoaksi mansikkarahka,jossa oli sokeria ja kermavaahtoa.No,ei kyllä kauheesti mulla ruoka nosta noita arvoja [:D].
Mutta siis nuo minun paastoarvothan ei tietysti minua naurata [:'(]..kun niiden takia joudun insuliinia jo käyttämään.Mutta jotain hyvää tässä mun kropassa siis täytyy olla,kun aterian jälkeiset arvot ovat matalia/hyviä [;)]?
Tänään Poitsu menee sinne metsästyskortti kokeeseen.Ja sillä on ihan kakit housussa [;)][:D].Toinen sitä niin jännittää.Oli muuten paksu opus tuo metsästäjän opas ja siihen vielä lisäksi kauheet sivumäärät lain lukemista..huh.
Voipi olla,ettei Poitsu ekalla yrittämällä läpäise [:)]?
Huomenna on neuvola ja perjantaina on ä-poli [:)]
Ä-polikäynti on ihan sen takia mukava käynti,kun pääsee Miniä moikkamaan [:)]
HYVIÄ ARVOJA JA VOINTEJA MEILLE KAIKILLE [:)][:)][:)]
Yönsäde ja Mini rv 25+6