Raskausarvet

Mä oon käyttäny sitä aqualan oilia. Muutenkin atoopikkona rasvoja menee paljon. Eipä oo arpia tullu. Vasemmassa rinnassa ehkä jotain pientä, mutta joudun tällä hetkellä pitämään liivejä myös öisin, niin luulisin, että sekin osaltaan vähän ehkäisee isompia. Liivit öisin ihan sen takia, ettei ihan jatkuvasti tartte olla lakanoita vaihtamassa. Ainakin tällä hetkellä tuntuu, että imetys ei ainakaan maidontuotannosta jäisi kiinni :D
 
Samaa ongelmaa, et maitoo tulee ihan kiitettäväst. Ja jos tää pikkusen synnytty viel lisääntyy, ni saa koko ajan ol pumppailemas :p Jokohan sitä vois ruvet pumppaamaan tavaraa pakkaseen...

Niin joo.. Ja arpia on tullut ihan tarpeeks :/ Mun iho ei vaan kestä venymistä. Onneks ei oo vielä ainakaan syviä.
 
Mä oon vielä toistaiseksi säästynyt raskausarvilta. Mulla on ollu käytössä ensin joku jojoba-öljy ja nyt on macadamia-öljy. Aqualan oiliakin löytyy pullo, sen otan sit seuraavana käyttöön.
Olin ihan varma, että mun nahka repeää heti, teininä kun lihoin, tuli raskausarpia sisäreidet ja takamus täyteen. Mutta hyvä näin! Tosin onhan tässä vielä aikaa.
 
Mulla on sf36 eikä ensimmäistäkään arpea... Ehkä mun maha on venymisensä venynyt ja nyt on vaan varsin periksi antavainen :P
 
Mie en oo kanssa huomannu että olis tullu uusia arpia yhtään.. Noita vanhoja kyllä on mut nekin on ollu jo vuosia..
 
Bio oilia oon alkuraskaudesta saakka koittanut muistaa päivittäin levitellä eikä ainakaan vielä ole tullut yhtään raskausarpea lukuunottamatta napakorun ohutta nahkaa :shifty: olis pitänyt vaan luopua koko korusta mutta minkäs voit enään tässä vaiheessa kun vahinko tapahtunut..
 
Mulla ei ole tullut tässä raskaudessa yhtään arpea,niin lyhyt väli raskauksissa että iho varmaa joustaa. Esikoisesta tuli selkään ja jalkoihin vähän arpia, mahaan ei onneksi tullut. Oon rasvanu joka päivä tollasel apteekko arpirasvalla mun masua en tiiä onko mtn auttanut. Esikoisesta rasvasin kans masua niin tiedä sitten ettei ehkä sen takii masun tullukkaan arpeja. Saa nähdä tuleeko arpeja kun onhan tässä pari viikko vielä ainakin :p
Rv 36+3
 
Varoituksen sananen kanssaeläjille :D
oon selviytyny tän raskauden ilman arpia, mut nyt kun oon ollu vähä huolimaton juomisten ja voitelun kanssa ni on pari jälkeä tullut 39+3. Huomaa et rinnat rupee turpoomaan ja heti jos on pari päivää ollu rasvaamatta niin rupee kiristämään, mut rasvaus helpottaa heti. Pahoina päivinä öljyän/rasvaan kolmesti mahan ja rinnat, joinain päivinä iho on niin hyvä ettei tarvi ollenkaan.
Nyt rupesin käyttämään imetysliivejä ympärivuorokautisesti, kun tuntuu et rinnat tarvii tukea. Reidetkin alkaa olemaan kuivat, niitäkin pitää välillä voidella. Kyllä selvästi tää pakkasilma koettelee. Mut voin sanoa että jos en ois öljynny itteäni näin ahkerasti, niin oisin ihan varmasti kuin raadeltu seepra.
 
Mulla on noi vanhat venymät venyneet lisää.. Mut uusia en ole kyllä huomannut.. Toki siis uusia arpia mahassa on siitä ku kissa nukkui sylissä ja säikähti.. Lähti niin vauhdilla sylistä säikkyessään että kynnet upposi kivasti nahkaan...
 
Takaisin
Top