Raskausarvet ja muuta hömppää

No mutta linea negraa mä nimenomaan olen odottanut kuin kuuta nousevaa. :D Enkä ees tiiä miksi ....
Sen sijaan kaikki nää "mukavat" asiat kyllä jaksaa kulkee poski poskea vasten käsi kädessä, esimerkiksi se iskias ja huomasin eilen, että hermostun nykyään aiempaa herkemmin. :D Ennen sai sentään aikansa tökkiä aivoja näkymättömällä, 5 metrisellä tikulla mutta nykyään voi heti ekan "väärän" (siis mun mielestä vaan jotenkin väärän) lauseen olla ihan kaboom. :D
 
Täällä taitaa muuten olla asiat vielä hyvin, ei vatsan puolella raskausarpia ja tissitkin vielä jotakuinkin vanhoissa liiveissä - pientä painetta taitaa kuitenkin olla jo suurentaa kokoa, ainoo ikävyys on vasempaan sääreen polven alle noussut suonikohju. Se uhkaili jo kesällä pienesti, että tähän olisin tulossa, ja tänään katoin, että ei perskele, tossa on kunnon suonikohju, ja sivulla vielä pari pienempää suonikasaumaa, ja polven kohdalla reiden sisäsivussa näyttäisi kenties olevan tulossa syvemmälle suonikohju.

Nytkö nää näkyvät raskausvaivat sitten alkoi :sad010:sad010:sad010.
 
Anteeksi kun hehkutan mutta, mulla on reidet ja takapuoli pienempiä kuin vuoteen! Jostain syystä kaikki siirtyy vaan vatsan alueelle.
Mutta tasapainottavana tekijänä on noi vanhat raskausarvet... En ole vielä rasvannut joten katsotaan milloin tajuan uusia tulleen joukkoon. Josko sitä ryhdistäytyisi vihdoin.
 
Mulla on esikoisesta tulleet kolme haaleaa raskausarpea mahassa alkanu näkyyn nyt hieman selvemmin. Ite oon niiiiiiin laiska ihan kaikkien voiteiden kanssa, että oikeen hävettää! Koko kropan käsittelen (ai taivas mikä sanavalinta!) kuitenki aina suihkun yhteydessä ihan baby oililla. Ja tänkin saan aikaseks vaan siks että on niin helppoa, öljyän siis itseni ja tylleröni ihan siellä suihkussa ja päälle vielä lämpösen huuhtomiset ja sit pyyhkeet niskaan. Pyyhkeet vaihdan ehkä vähän useemmin ku muuten vaihtaisin, mutta tykkään ettei tarvii odotella et koska saa pukee tai koska voide on imeytyny tarpeeks käsistä että pystyy koskeen johonkin....
 
Mulla edellisestä jäi aika mojovat arvet masuun vaikka rasvailin, tää tuleva sit kivasti vielä vahvistaa edellisiä ja uusiakin on tullut. Kuitenkin kannan arpenikin leuka pystyssä bikineissä ja paita päällä, siellä on kasvanut pieni ihminen ♡ mitäs pitää olla tällänen ~150cm ja ~50kg perushoikka ja vääntää vajaa nelikilosia :wink
 
^ hih, just noin! hyvä asenne! :) Mulla on samat lähtömitat ja oletus on että arpia tulee. Mieluummin tietysti ei ja onkin melko ahkerasti öljynnyt/rasvaillut ja toistaiseksi välttynyt arvilta, vaikka masulla onkin jo kokoa. Kuinka paljon siitä oikeasti on apua niin se jää nähtäväksi, äidille ja siskolle ainakin arpia on tullut.
 
Joo mulle on kans sanottu et ei se rasvailu välttämättä auta, se on niin ihosta kiinni. Siks en osaakaan enää stressaa sitä, kun kokee et niitä tulee jos on tullakseen teki mitä teki :)
 
Takaisin
Top