Raskausajan vitamiinit

Mä käytän Young Livingin Ningxia Red gojimarjajuomaa, se on siis marja- ja hedelmäpyreetä ilman mitään lisäaineita. Tää on nyt kolmas raskaus jossa se on käytössä ja näyttää siltä, että pahoinvointi loistaa taas poissailollaan. Toisin, kuin neljässä aiemmassa raskaudessa, joissa pahoinvointia oli.

Tuli testattua viime raskaudessa olla ilman Ningxiaa, kun pääsi loppumaan kaapista. Se oli just kriittisillä viikoilla, kolmena päivänä ehti olla etovaa oloa, mutta ne loppu heti ku sain taas aloittaa aamut Nongxialla.

Sen lisäksi otan Super B, C ja D vitamiineja sekä Multigreens ja Sulfurzymeä. Kaikki Young Livingiltä.
Multigreens on siis viherjauheita, siinä ja Ningxiassa on myös rautaa mukana luonnollisessa muodossa.
 
Minisun mama ollut käytössä jo vuodesta 2019. En ole kokenut tarvetta vaihtaa tai edes pitää mitään taukoja tässä raskauksien välissä kun oli alusta asti selvää, et yritys eli hoidot jatkuu heti ku mahdollista ekan synnytyksen jälkeen.
 
Mulla on nyt käytössä multivita raskaus & imetys monivitamiini
 
Mulla käytössä myös tuo Multivitan monivitamiini raskaus vitamiini. Lisäksi tietenki oon rautaa joutunu lappamaan kourakaupalla, on kokeiltu obsidanit, ferrodanit, siderAl ym. Mut mikään ei riittäny vaan ferritiini laski 3 ja hb 109. Sain sit onneks nyt rautainfuusion ja toivon että sillä hb nousis ja auttas synnytyksestä palautumisessa.
Onko täälä muita joilla ongelmia raudan imeytymisessä?
 
Takaisin
Top