Naksutiili
Asioista perillä oleva
Kalaöljy tosiaan lisää esim leikkauksissa vuotoriskiä joten ei kannata syödä nyt :) ystävältäni kiellettiin kokonaan monikko raskauden takia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä ennen raskautta söin pt:n ohjeistuksesta purkista monivitamiinin, omegat, d-vitamiinin, sinkin ja magnesiumin. Olen niiden syöntiä jatkanut raskausuutisenkin myötä, ja ottanut lisäksi foolihapon käyttöön. Urheilulisäravinteista käytän enää vain heraa palautusjuomana, monista muista löytyi tosi huonosti tietoa ettäkö varmasti olisi turvallisia raskausaikana. Niin lopetin sitten varuiksi kaikki, eli glutamiinin, intran ja kreatiinin..
Kalaöljy tosiaan lisää esim leikkauksissa vuotoriskiä joten ei kannata syödä nyt :) ystävältäni kiellettiin kokonaan monikko raskauden takia
Ai, en osaa sit sanoo mut kaverille oli sanottu ettei koko aikana :)Mä luulin että vasta viimeisellä kolmanneksella pitäis lopettaa kalaöljyn syöminen just ton vuotoriskin takia.
Ai, en osaa sit sanoo mut kaverille oli sanottu ettei koko aikana :)
En tiedä niin. Joka tapauksessa lisää vuotoriskiä joten itse en uskalla syödä :)Tapauskohtaista varmasti ja huomasin nyt että laitoitkin että kaverillasi oli monikkoraskaus niin varmastikin siinä tapauksessa tarkemmat ohjeistukset :)
Siis mitä? Eikö Omega-3 kalaöljykapseleita saa syödä raskauden aikana/viimisellä kolmanneksella?
Siis mitä? Eikö Omega-3 kalaöljykapseleita saa syödä raskauden aikana/viimisellä kolmanneksella?
Minä olen syönyt esikoisen syntymästä asti minisun Mamaa, odotus ajan söin Femibionia ja sitä siirryn syömään nytkin. :)