Raskausajan unet

Viimeyönä meidän kämppään oli ilmestynyt yksi huone lisää, lisäksi iso kodinhoitohuone ja sauna. Me ei olla mitään saunojia, joten se oli vähän outo lisä.
Siinä sitten mietittiin, että pitäskö huoneiden järjestystä jotennii muuttaa, että mikä olisi paras huone sitten Turboananakselle.
Ollaan kyllä jo mietitty sitä ihan oikeasti, että mitenköhän on, pitääkö sitä sittenkin vielä muuttaa. Yksi huone lisää olisi ihan tervetullut kun kerran tässä vielä lisäännytäänkin...
 
Viimeyönä mentiin enemmän painajaislinjalle. Mä synnytin mun vanhempien keittiössä, joskin ruokapöydän paikalla oli iso sänky. Ja tuntui, ettei kukaan ota vakavasti kun olin ihan paniikissa kun synnytin aivan liian aikaisilla viikoilla. Lapsi oli tosi pieni ja sitten joku tiputti sen lattialle ja mä olin aivan paniikissa!
Sain lopulta vauvan syliini ja se oli nukke. Siis se oli ikään kuin elävä kuitenkin, tarttui rintaan ja söi, mutta se oli nukke.
Jollakin kohtaa joku hukkasi lapsen ja mä olin taas aivan paniikissa. Löysin nuken lopulta katuojasta! Menin pesemään sen järvelle ja sitten se nukku alkoi hymyillä ja mä lupasin sille, ettei se koskaan joudu enää olemaan erossa musta.
 
Näin ensimmäisen vauvaunen. Unessa sainkin kolmoset (2 poikaa ja yhden tytön). Olipa siinä hommaa...
 
Äh, mä onnistuin jostain löytämään keskenmenopainajaisen uniini. Olin unessa löytänyt jostain kotidoblerin ja yritin sillä saada sykettä kuuluviin. Onnistuminen oli vähän niin ja näin. Jostain syystä sen doblerin anturi oli samanlainen piikki, kuin lihalämpömittarissa, ja onnistuin sitten iskemään sen piikin vatsastani läpi :yuck:
 
Näin unta että jouduin jostain syystä ultraan ja harmittelin kun mies ei ole mukana. No se ultraaja teki ratkaisun ettei näyttänyt eikä kertonut mitä mahassa tapahtuu:woot:
 
Mä oon kova näkeen unia, etenkin enne- ja "tuonpuoleisen tervehdys" unia. Meinaan tolla jälkimmäisellä siis sitä että joku jo pois nukkunut läheinen tulee uniin kertomaan jotain, yleensä terveisiä tai muuta mukavaa.

Viime yönä näin just tuollasen unen. Mun rakas isoisä kuoli viime marraskuussa 93-vuotiaana, Alzheimerin tauti vei lopulta. Mun viime yön unssa miehen kanssa oltiin jossain rotiskossa ja mies katos sitten johonkin. Etsin ja etsin mutta en löytäny. Yksi ovi hehku oudosti ja avasin sen. Siitä pääsi suoraan Taivaaseen, missä mun pappa otti mut sitten vastaan. Kertoi olon olevan taas hyvä ja että näkee kyllä mitä me kaikki touhuillaan. Minä kun olen semmonen Aku Ankka (pappa tuppas niin sanomaan, olin jo lapsen melkonen aku ankka) olen tarvinnut toisinaan vähän enemmän suojelusta, mutta sehän on hänen tehtävänsäkin nyt. Sitten pappa laski käden mun vatsalle ja sanoi että tulee kaunis ja siro tyttö. Iloinen lapsi, hieman tuittupää mutta ei mitään mitä ei miehen kanssa osattas hoitaa. Käski lopuksi rauhoittua, sillä kaikki menisi hyvin. Sitte se sama ovi aukesi ja pappa sanoi että nyt pitäisi mennä, halasi ja käännytti ovelle. Kun ovi meni kii, heräsin.
 
Tosi ihanaa Caddy :Heartred Tuollaisia unia olisi paljon mukavampi nähdä kuin stressaavia "kaikki ei ole hyvin" -unia.

Näin itse jonkun yhdistetyn vauva/hääunen (olen menossa 1kk päästä naimisiin). Ensin oltiin kirkossa, ja sitten kanniskelin vauvaa mun isän kotona. Jostain ilmestyi saksanpaimenkoiran pentu (tykkään susiksista, vähän olen haaveillut, että kun lapsimäärä on täynnä, hankittaisiin sellainen) ja alkoi hyppiä mua vasten. Mä olin ihan pulassa, kun kädet oli täynnä vauvaa ja olisi pitänyt rauhoitella koiralastakin.
 
Ihana uni Caddy! Tuollaiset unet ovat kyllä paljon mieluisampia, kuin pelkounet.

Omissa unissa mies on kuollut tai kuolemassa tai sairastunut tosi vakavasti, olen toimillani vaarantanut sikiön kehityksen tai saanut keskenmenon. Ohhoi, kovasti se alitajunta taitaa työskennellä.
 
Mä näen yleensä todella harvoin mitään unia, mutta viime aikoina on nähnyt kaikkea outoa. :D En oo viittynyt miehelle kertoa niistä, kun olen joka yö unessa jonkun toisen miehen kanssa. :D
 
Näin viime yönä unta että olin parisuhde terapeutilla ja tää teraupeutti oli mun vanha rehtori. :oops: tosin mun mies ei ollut siellä edes mukana kun se oli töissä. :D
 
Mä näin alussa paristi unta jostain toisesta miekkosesta myös mutta nykyään en muista minkään unen liittyvän vauvaan tai mieheen, en edes muista niitä uniani.
 
Oon nähny tosi sekavia unia. Varsinkin silloin kun seuraavana päivänä on töitä, unet on tosi sekasia ja heräilen öisin monta kertaa. Ilmeisesti pelottavia unia, viimeyönä en uskaltanu taas vessaan mennä.
 
Mä näin viimeyönä unta, jossa selostin, miten aion treenata itteni raskauden jälkeen taas todella lihaskimpuksi :p Mä en ole ikänä ollut mikään salilla riekkuja, mutta unessa olin miehen kanssa aina salilla. Ukko siis käy oikeastikin nostamassa rautaa, mulla on mm krooninen rannetulehdus kummassakin kädessä, niin mun salitreenit on usein melko keveitä.
 
Mä nään kyllä kans niin sekavia unia. Viime yönäkin oltiin mun entisen miehen kanssa ajelemassa moottoripyörällä Jenkeissä :D Sitten olin sen kans sen luona ja yhtäkkiä mun nykyinen tuli omilla avaimillaan sinne ja oli ku ei olis mitään, asuttiin vissiin sitten kommuunissa :D
 
Mulla on samanlaisia unia kuin Esmalla joten mäkin oon niistä ollut ihan hiljaa :smiley-angelic006 Mut ihan mukavaa meillä niissä unissa kaikkien kanssa on ollut :woot:
 
Voivottelin aamulla että olo on kuin ois krapula. Mies sanoi nähneensä unta että olin juonut olutta :D
 
Tällä viikolla tuli ekat unet, sellaisia jotka muistaa ihan kirkkaasti herättyään. Ei enimmäkseen mitään erityisiä sisällöltään, yhdessä kirjoitin perehdyttämisohjeita mun nykyiselle harkkapaikalle ja muistan ne niin hyvin vieläkin että voisin ihan hyvinkin kirjoittaa myös oikeasti. Harkkapaikalla sanoivat, että hyvä idea, kun kerroin unesta! :)

Viime yönä näin tiistaina tulevasta ultrasta jotenki painajaismaista unta. Toisaalta se oli sellainen realistinen. Siinä sikiöllä oli kaikki hyvin. Mutta tämä lapsen isä oli mukana mutta seisoi minusta 5 metrin päässä koko ajan ja yritin katseella häntä tavoittaa että tulisi nyt lähemmäksi ja olisi minun kanssa siinä tilanteessa. Oli tosi etäällä.

No hän olikin viime yönä/eilen illalla ratkennut ryyppäämään tosielämässä eikä ole tulossa sitten sinne tiistain ultraan… Kun hänellä nämä ryypyt ei kestä ihan yhtä tai kahta päivää… Unessa huoleni näkyi etäisyytenä, siis toki tämä on ollut huolena, että tuleeko hän vai eikö sitten käytännössä mukaan kuitenkaan.

Onneksi kaikki muut unet olleet harmittomia, mutta hyvin eläväisiä ja mieleen jääviä tällä viikolla!
 
Viime yönä näin unta, että vuosin verta ja sain keskenmenon. Kylläpä on inhottava tunne, kun tuollaisesta unesta herää!
 
Mä olen nukkunut todella pätkissä, mutta painajaiset kiusaa. Ei o kiva. Yhtenä yönä unessa ukko pakotti mut katsomaan kauhuleffaa joka sitten muuttui siinä unessa todeksi.
 
Takaisin
Top