Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En nyt kovin huolissani olisi mehuista :) lähinnä kannattaa vaan katsoa ettei saa ruuasta listeriaa jne.Mun täytyy vaan todeta että hankala muistaa että mitä saa syödä ja juoda Oon jo pari purkkia juonu jotai Marli hedelmämehua ja tarkistanu vasta sen jälkeen että mitä sisältää, valitettavasti sitä Aata on löytynyt
Namitupa.fi myy Raskauspakkaus salmiakkia ilman glykyrritsiiniä. Mun tilaus tuli jo ja varjelen laatikkoa kuin frodo sormusta konsanaan..Suositukset muuttuvat - hassua! Kun odotin esikoista eli ollut puhettakaan salmiakista tai lakusta. Nyt kieltolistalla. Ja teki kovasti mieli
Namitupa.fi myy Raskauspakkaus salmiakkia ilman glykyrritsiiniä. Mun tilaus tuli jo ja varjelen laatikkoa kuin frodo sormusta konsanaan..
Juu löysin sen täältä foorumilta! Lisäksi suomalainen palkittu pientuottaja ja aivan ihania salmiakkejaMitäää enpä ole kuullutkaan?? Pitääpä tutkia tätä!
Kiitti vinkistä!!!Namitupa.fi myy Raskauspakkaus salmiakkia ilman glykyrritsiiniä. Mun tilaus tuli jo ja varjelen laatikkoa kuin frodo sormusta konsanaan..
Namitupa.fi myy Raskauspakkaus salmiakkia ilman glykyrritsiiniä. Mun tilaus tuli jo ja varjelen laatikkoa kuin frodo sormusta konsanaan..
Oi! Täytyypä tutustuaNamitupa.fi myy Raskauspakkaus salmiakkia ilman glykyrritsiiniä. Mun tilaus tuli jo ja varjelen laatikkoa kuin frodo sormusta konsanaan..
Oon vakaasti päättänyt pitää makeansyönnin ihan minimissä. Radi pelottaa koska ikä, sukurasitettakin ja hiinä ja hiinä onko painoakin riittävästi liikaa. No, eipä ole makea perinteisessä mielessä kiinnostanut mutta suolainen ja höttöhiilari maistuis, ja veden sekaan on joutunut mehua laittaan että menee alas.
Jos/kun pahoinvointi kunnolla iskee, saa nähdä meneekö pyhä periaate romukoppaan samantien.