Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun mielestä näihin olis kiva perehtyä lisää! Just että miksi Suomessa kielletty mutta siellä suositeltu.Mä asun ulkomailla (keski-Euroopassa) ja eilen tein teetä mikä oli jäänyt viime raskaudesta yli, oli nimeltään "raskaustee" ja pääaineena oli rooibos. Aloin sitten päivällä googlaamaan vielä että mitkä olikaan ne raskausajan asiat mitä piti välttää ja huomasin että Suomessa pitää ehdottomasti välttää rooibosta kun täällä taas sitä oikein suositellaan! Molempien maiden suosituksiin luotan että tällaiset ristiriidat on aika jänniä.
Muakin kiinnostaa tämä just siks, että miksi täällä kielletty ja muualla ei? Miksi Suomessa kielletään niin paljon sellaisia, mitä muualla suositellaan syötävän/juotavan. Itellä viimeraskaudessa oli inkivääritee suurta herkkua niin neuvolasta sanoi, että kupposen päivässä uskallan nauttia vaikka on kiellettyMun mielestä näihin olis kiva perehtyä lisää! Just että miksi Suomessa kielletty mutta siellä suositeltu.
Tätä ihmettelen itsekin. Siinä ei oikein ole logiikkaa. Mä en voi oikein juoda mustaa teetä nyt verenpaineeni takia tässä raskausaikana ja sit kun rooiboskin on kielletty, niin mitä mä sit juon? Kuumaa vettä?Mä asun ulkomailla (keski-Euroopassa) ja eilen tein teetä mikä oli jäänyt viime raskaudesta yli, oli nimeltään "raskaustee" ja pääaineena oli rooibos. Aloin sitten päivällä googlaamaan vielä että mitkä olikaan ne raskausajan asiat mitä piti välttää ja huomasin että Suomessa pitää ehdottomasti välttää rooibosta kun täällä taas sitä oikein suositellaan! Molempien maiden suosituksiin luotan että tällaiset ristiriidat on aika jänniä.
Mä join junnuna aina hopeateetä eli kuumaa vettä, maitoo ja sokeriaTätä ihmettelen itsekin. Siinä ei oikein ole logiikkaa. Mä en voi oikein juoda mustaa teetä nyt verenpaineeni takia tässä raskausaikana ja sit kun rooiboskin on kielletty, niin mitä mä sit juon? Kuumaa vettä?
No rehellisesti myönnän, että olen juonut rooibosteetä nyt silloin tällöin ja kaikissa raskauksissani, koska muutakaan vaihtoehtoa ei ole. Tietty voin siitä luopua myös kokonaan.
Kofeiinitonta mustaa teetä?
Mä join junnuna aina hopeateetä eli kuumaa vettä, maitoo ja sokeria![]()