On muuten joku ihme himo pommaciin
Sitä oli eilen saatava ja ahhh! olisin myös halunnut pommac mehujäitä mut ilmeisesti niitä ei enää tehdä
viimeraskaudessa mulla ei ollut mitään tälläsiä himotuksia muuten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kerkesin onneksi ruokalassakin syödä keitettyjä perunoita aiemmin viikolla ennen kuin lähti viikonloppuna ranut lapasesta mutta ehdottomasti, ranskalaisethan ovat perunaa!!@Feronia ranskalaiset lasketaan perunaksi?
Itsellä tulee kausia, että syö paljon tiettyjä asioita (tai oikeastaan satokauden mukaan) niin ei varmaan viikoittain täyty tuo 30.![]()
Onko teille maistunut alkuraskaudessa paremmin makea vai suolainen?
Minulla menee nyt tuoremehuja, joita en normaalisti juo. Jöävesi ollut myös hitti. Muutoin tekee mieli enemmän suolaista. Pieniä välipaloja tulee syötyä paljon. Normaalisti syön paljon pidemmillä ruokailuväleillä.
On muuten joku ihme himo pommaciinSitä oli eilen saatava ja ahhh! olisin myös halunnut pommac mehujäitä mut ilmeisesti niitä ei enää tehdä
viimeraskaudessa mulla ei ollut mitään tälläsiä himotuksia muuten!
Oon normaalisti ihan sokerihiiri, mutta nyt tekee mieli suolaista! Ranskalaisia, pastaa, juustoa, paahtoleipää. Näitä oon himoinnut tässä viimeisen viikon aikana.Onko teille maistunut alkuraskaudessa paremmin makea vai suolainen?
Minulla menee nyt tuoremehuja, joita en normaalisti juo. Jöävesi ollut myös hitti. Muutoin tekee mieli enemmän suolaista. Pieniä välipaloja tulee syötyä paljon. Normaalisti syön paljon pidemmillä ruokailuväleillä.
Suolainen maistunut täälläkin enemmän. Ruokahalu on lisääntynyt hurjasti entisestä, mutta onneksi ainakin tähän mennessä on tehnyt mieli lähinnä vain terveellisiä ruokia.Onko teille maistunut alkuraskaudessa paremmin makea vai suolainen?