Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle taas on pakko olla se kofeiini siinä, muuten tulee pää kipeäksi. Oon juonut kahvia ala-asteikäisestä asti, niin vaikeata aina nää raskausajat. Jossain vaiheessa tulee se, ettei maistu, silti pitää väkisin juoda kuppi tai kaks, ettei tuu särkyä.Mä juon kofeiinitonta kahvia aamusin! Itelle menee ihan yks yhteen normikahvin kanssa, mutta en oo muutenkaan kovin tarkka kahvistani :D kerran tai pari oon juonu normikahvia nyt, kun on käyty jossain kahvilassa tai vastaavassa.
vaikeinta on tulee varmaan olemaan lakritsi ja salmiakki, melkein itkin eilen kun tajusin että lakritsitaatelitkin on pannassa. Toki myös raaka kala, koska rakastan sushia ja meillä esim. juhannuspöytäänkin kuuluu erilaisia kalaruokia..
Komppaan! Kofeiiniton on ihan pelastus jos on kahviriippuvainen niinkuin minä :DMä juon kofeiinitonta kahvia aamusin! Itelle menee ihan yks yhteen normikahvin kanssa, mutta en oo muutenkaan kovin tarkka kahvistani :D kerran tai pari oon juonu normikahvia nyt, kun on käyty jossain kahvilassa tai vastaavassa.
vaikeinta on tulee varmaan olemaan lakritsi ja salmiakki, melkein itkin eilen kun tajusin että lakritsitaatelitkin on pannassa. Toki myös raaka kala, koska rakastan sushia ja meillä esim. juhannuspöytäänkin kuuluu erilaisia kalaruokia..
Kofeiiniton on kyllä tosi hyvää jos löytää hyvän merkin. Juhla Mokka ilta on tummapaahto, mutta tosi hyvää ja pikakahveista nescafe gold kofeiiniton on pehmeämmän makuinen ja aavistuksen kermaisempi. Itse käytän molempia.Oon miettinyt vaihdanko kofeiinittomaan. Suositus taitaa olla 2 kuppia päivässä ja juon aamuisin sen puolikkaan kupin. Nyt ainakin ensimmäisessä raskaudessa oon tosi skeptinen ja mietin pitäisiko kofeiinikin jättää pois että vauva voisi mahd hyvin.