Heh mulla on tehny mieli appelsiinitrippiä pari päivääEka ruokahimo tuki tänään vastaan. Oli pakkoa hakea tuoremehua kesken työpäivän kiskalta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heh mulla on tehny mieli appelsiinitrippiä pari päivääEka ruokahimo tuki tänään vastaan. Oli pakkoa hakea tuoremehua kesken työpäivän kiskalta.
Muutenkin kauraleipä on maistunut, kun muuten pääasiassa oon syönyt vaan ruisleipää. Ja jugurtin sekaan kelpaa tällä hetkellä ihan perus mysli.Joo, minä olen yleensä kans sokerihiiri mutta nyt tuntuu että makeaa ei tee kovinkaan mieli. Sen sijaan ruisleipää juustolla tai ylipäätään suolaista ruokaa voisin syödä senkin edestäMulle nuo kielletyt ruoka-aineet ei ole mitenkään hankala homma, kun suurin osa niistä ei juurikaan kuulu perussyömisiin tai juomisiin muutenkaan. Vaikein on varmaan inkivääriä sisältävät teet/haudukkeet, kun niitä tykkään juoda mieluummin kuin tavallista teetä. Toinen on punalaputetut tuotteet, minut kun on kasvatettu tarjoushaukaksi
Ajattelin, että ongelma tulisi olemaan armottoman kovasti kolottava karkkihammas, mutta yllätyksekseni alati vaivannut makeanhimo on ollut täysin kadoksissa. Ihan mukava raskausoire.Makean sijaan esim. perunasalaatti ja pienet karjalanpiirakat munavoilla on ihan parasta.
![]()
Joo jännä ja tosiaan sama täällä. Suolasista ei kuitenkaan esimerkiks sipsit kiinnosta lainkaan, vaikka olisin kuvitellu että just niitä tekisi mieli. Ja jostain syystä voisin juoda litrakaupalla kevytmaitoa. :DJoo, minä olen yleensä kans sokerihiiri mutta nyt tuntuu että makeaa ei tee kovinkaan mieli. Sen sijaan ruisleipää juustolla tai ylipäätään suolaista ruokaa voisin syödä senkin edestä![]()
Jep! Mulla tulee puhelimeen sellaisia kuvamuistoja välillä ja yks päivä tuli semmonen missä oltiin lasten kanssa syömässä subilla. En siis kertakaikkiaan päässyt yli siitä kuvan tuomasta mielihalusta saada subia milläänEi tosiaan sais lukea tätä ketjua kun nyt tekis mieli vaikka ja mitä teidän luettelemua ruokia![]()

Eri pähkinöillä?Ai, tämä ketju olikin vaan tällä yleisellä puolella. Itselle tuli ihan yhtäkkiä mieleen liittyikös siemeniin jotain rajoitteita ja se oli kyllä takaisku. Pitää miettiä uusiksi tuollainen itse tehty mysli jota lähes päivittäin viilin kanssa tavannut syödäEn keksi millä siemenet korvaisi myslissä, pelkät hiutaleet vähän tylsiä. Mulla yleensä siis kaurahiutaleet, kurpitsan, auringonkukan ja seesaminsiemenet, cashew pähkinöitä, kuivattuja karpaloita. Niin millä nuo siemenet nyt korvailisi, onko ideoita
![]()
Mä jo mietin, että onpas erikoiset mieltymykset, kun sieniä laittaa mysliin, sit luin uudestaanAi, tämä ketju olikin vaan tällä yleisellä puolella. Itselle tuli ihan yhtäkkiä mieleen liittyikös siemeniin jotain rajoitteita ja se oli kyllä takaisku. Pitää miettiä uusiksi tuollainen itse tehty mysli jota lähes päivittäin viilin kanssa tavannut syödäEn keksi millä siemenet korvaisi myslissä, pelkät hiutaleet vähän tylsiä. Mulla yleensä siis kaurahiutaleet, kurpitsan, auringonkukan ja seesaminsiemenet, cashew pähkinöitä, kuivattuja karpaloita. Niin millä nuo siemenet nyt korvailisi, onko ideoita
![]()