Raskausajan ruokavalio

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Syönyt leivässä kun lukenut, ettei haittaa. Mutta muuten en todellakaan syö kun ei voi tietää paljon on imeytynyt raskasmetalleja, jotka eivät tuhoudu kuumennettaessakaan.

Onko ideoita mitä voisi juoda teen tilalla?

Paleltaa päivittäin ja lämmin juotava lämmittäisi kivasti mutta teetä (mustaa tai vihreää) ei oikein sen kofeiinin takia uskaltaisi juoda. Glögiä oon viime päivinä juonut mutta se on ihan supermakeaa vaikka sokeritonta ostan aina ja vähän sen puoleen äklöttää 😬 jotain raikasta haluaisin. Voiskohan vaan keittää vettä ja puristaa sinne sitruunamehua?

Oon juonu kuumaa kaakaota ja kofeiinitonta kahvia (jossa siinäkin toki on vähän) mut en mäkään päivittäin kun jompi kumpi alkaa tökkii nopeesti. Iteki oon kaivannu sitä lämmittävää juotavaa… Mietin kans jotain mustaherukkamehua vois välissä lämmittää mut en oo muistanu sitä kaupasta tilata.

Oon juonu kuumaa kaakaota ja kofeiinitonta kahvia (jossa siinäkin toki on vähän) mut en mäkään päivittäin kun jompi kumpi alkaa tökkii nopeesti. Iteki oon kaivannu sitä lämmittävää juotavaa… Mietin kans jotain mustaherukkamehua vois välissä lämmittää mut en oo muistanu sitä kaupasta tilata.
Aa joo mustaherukkamehu vois toimii! Sitä ostan kyl seuraavalla kauppareissulla 👌🏼

Joo, taidan jättää nuo siemenet väliin. Luin niistä nyt enemmän, joissakin on että voi vähän syödä jne mutta ei kannata ottaa riskejä. Ne saa odottaa tuolla keittiön kaapissa ensi kesää sitten :) Pähkinät ei ole kieltolistalla käsittääkseni :)

Takaisin