Raskausajan ruokavalio

Hei ihan rohkeesti vaan sinne Hollantiin. Ja syöt ihan kuten Suomessakin söisit.

Mulla itse asiassa se pihviannos on just se, mitä en pidä turvallisena! Tai jos oikeesti saa sen pihvin täysin kypsänä, mutta täällä meillä päin pakkaa aina olemaan punainen, vaikka mitä tilaisi. Joten otan jotain muuta.

Ja mä en ymmärrä, miksi majoneesia ei saisi syödä? Tai no täällä kehitysmaassa en nyt välttämättä joka paikassa uskaltaisi, mutta kyllä mä ainakin Suomessa Hesellä kävin ihan normaalisti... Saa laittaa linkkiä, jos tää tosiaan on ihan nou-nou.
 
Miss butterfly, mä olin Hollannissa rv 8-9 ja söin kyllä aika huoletta kaikkea paitsi semmoisia mitä en Suomessakaan söisi. :) En itse syö lihaa mutta tietty kaikkien lihojen kanssa varmaan kantsii olla tarkkana että on well cooked. Vessoista en oikein muista miten niitä oli mutta toki jos on kaupungissa niin kävelee vain kahvilaan sisään ja käy vessassa.

Majoneesia ei kai kannusteta syömään sen raa'an kananmunan takia. Mutta en kyllä ole itse majoa vältellyt enkä näe syytä vältellä jatkossakaan. Lähinnä mut on siitä pitänyt erossa pahoinvointi. :D
 
Hei ihan rohkeesti vaan sinne Hollantiin. Ja syöt ihan kuten Suomessakin söisit.

Mulla itse asiassa se pihviannos on just se, mitä en pidä turvallisena! Tai jos oikeesti saa sen pihvin täysin kypsänä, mutta täällä meillä päin pakkaa aina olemaan punainen, vaikka mitä tilaisi. Joten otan jotain muuta.

Ja mä en ymmärrä, miksi majoneesia ei saisi syödä? Tai no täällä kehitysmaassa en nyt välttämättä joka paikassa uskaltaisi, mutta kyllä mä ainakin Suomessa Hesellä kävin ihan normaalisti... Saa laittaa linkkiä, jos tää tosiaan on ihan nou-nou.
Hesen majoneesi on kuulemma turvallista, mut monissa muissa on ongelmana just toi kananmuna.
 
Tuossa aiemmin kommentoitiinkin siitä majon raa’sta kananmunasta. Kanaa ja kalaa söisin normaalisti, toki hyvin kypsennettynä. Pilalle paistettuja pihvejä en kyllä Suomessakaan oikein jaksa syödä. Marraskuun jälkeen sitten :D
 
Me ollaan lähdössä Kreikkaan elokuussa ja mietin jo kaikkea mitä EN saa syödä... kreikkalaista salaattia tuoreista paikallisista kasviksista, aitoa fetaa, tsatsikia... Yhyy! :banghead:
 
Takaisin
Top